Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki tsx - rmx


Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte meg å kjøpe en ganske gammel suzuki tsx, 2000 modell for å være presis. Tsx'ene er jo ikke spesielt fine mopeder :whistle: går det for eksempel ann å bruke kåpedeler fra en rmx og sette de på en tsx, eller finnes det noen andre kåper jeg kan bruke på en tsx, enn akkurat de orginale?

 

har dere noen ideer og råd til hvordan jeg kan gjøre mopeden litt finere, med tanke på farge, styling osv? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Jeg ville gått for en helt annen moped enn TSX..

 

Greit at de går langt og er holdbare, men utseende og ytelse er en helt annen ting.

Hva ville du heller ha gått for da?:)

Suzuki er gode solide konstruksjonsmopeder. Men TSX er ikke det aller feteste når det kommer til sprekhet. Gå i det minste for en RMX, de får man en del trimsett til.

 

Jeg ranker iforhold til ytelse, for det er det som regel som er viktigst i moppetia, å ha sprekest mulig moppe.

 

Sånn som Yamaha, Motorhispania og Derbi er hva JEG ville sett på.

Lenke til kommentar

Hadde en TSX fra jeg var 11 til jeg var 15. Fy faen for en traver. Gikk og gikk. Herja MYE med den!

 

På de åra gikk den langt. Eneste jeg gjorde var å kjøpe nytt drev og kjedesett..

 

Så solgte jeg den(stakkar :( ) og kjøpte meg en helt ny Derbi.

 

Her blei det kjøp av styrer, kulelager, pakninger, simringer og gud veit... Forbanna jall. Kjøp X, beste som er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...