Gå til innhold

Call of Pripyat Walkthrough


Anbefalte innlegg

Hei..

sitter og spiller siste stalker gamen.. er kommet til siste brettet i Pripyat byen..

der skal jeg finne en teknikker som kan fixe dette spesial våpnet som jeg har tatt fra monolith folkene.. men det er helt dødt her.. nada folk og jeg finner ikke ut noe!! noen som har noen tips?

 

tok en titt her

http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=8993

 

hjalp litt men nå sitter jeg fast igjen!

noen som har spilt dette her?

 

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt det og gjennomført det. Men kan ikke huske at jeg ble ført til en helt død "trail".

Kan jo hende det er en glitch eller lignende? Prøv å patche spillet eller load til en litt tidligere save :) Pleier å fungere ;)

 

 

hei og takk for svar. har akkurat kommet inn i byen .. ryddet stedet der mololithene hold fortet og fikk tak i det spesielle våpnet som bruker batterier.. men har ikke fått det til og virke..

det er derfor dem spør etter en teknikker som skal fixe dette våpnet.. dessuten er pripyat byen helt død.. finner nada folk bortsett fra zombies og monoliter ingen og snakke med noe sted! kommer ikke vidre når jeg ikke får info fra et sted.

Lenke til kommentar

Har spillt det og gjennomført det. Men kan ikke huske at jeg ble ført til en helt død "trail".

Kan jo hende det er en glitch eller lignende? Prøv å patche spillet eller load til en litt tidligere save :) Pleier å fungere ;)

 

 

hei og takk for svar. har akkurat kommet inn i byen .. ryddet stedet der mololithene hold fortet og fikk tak i det spesielle våpnet som bruker batterier.. men har ikke fått det til og virke..

det er derfor dem spør etter en teknikker som skal fixe dette våpnet.. dessuten er pripyat byen helt død.. finner nada folk bortsett fra zombies og monoliter ingen og snakke med noe sted! kommer ikke vidre når jeg ikke får info fra et sted.

Har du vært inne i en blokk? full av monolither? mener iallefall det er inne i denne du kommer videre. Rett meg om jeg er på blåbærtur med tante :p

Lenke til kommentar

Har spillt det og gjennomført det. Men kan ikke huske at jeg ble ført til en helt død "trail".

Kan jo hende det er en glitch eller lignende? Prøv å patche spillet eller load til en litt tidligere save :) Pleier å fungere ;)

 

 

hei og takk for svar. har akkurat kommet inn i byen .. ryddet stedet der mololithene hold fortet og fikk tak i det spesielle våpnet som bruker batterier.. men har ikke fått det til og virke..

det er derfor dem spør etter en teknikker som skal fixe dette våpnet.. dessuten er pripyat byen helt død.. finner nada folk bortsett fra zombies og monoliter ingen og snakke med noe sted! kommer ikke vidre når jeg ikke får info fra et sted.

Har du vært inne i en blokk? full av monolither? mener iallefall det er inne i denne du kommer videre. Rett meg om jeg er på blåbærtur med tante :p

 

 

ja fvlere ganger... usikker på hva som skjer der.. drepe de flese!

Lenke til kommentar

Høres ut som du har kommet over en glitch i forsøket. Men du kan jo alternativt begynne fra en save noen timer tilbake. Kanskje det funker. om ikke får du lete som en gal etter en eller annen tulling som valser rundt og vil hjelpe deg med våpnet ditt ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som du har kommet over en glitch i forsøket. Men du kan jo alternativt begynne fra en save noen timer tilbake. Kanskje det funker. om ikke får du lete som en gal etter en eller annen tulling som valser rundt og vil hjelpe deg med våpnet ditt ;)

 

 

faen til drit prøver meg på det stedet du nevner.. går inn der og loker litt rundt.. fant noen zombier med noen helvetes våpen.. de døde;) hehe

 

skjønner ikke hvor jeg skal finne den teknikkern til og fixe det våpnet jeg fant.. det som bruker batterier som ammo og ser rart ut;)

Lenke til kommentar

Høres ut som du har kommet over en glitch i forsøket. Men du kan jo alternativt begynne fra en save noen timer tilbake. Kanskje det funker. om ikke får du lete som en gal etter en eller annen tulling som valser rundt og vil hjelpe deg med våpnet ditt ;)

 

 

faen til drit prøver meg på det stedet du nevner.. går inn der og loker litt rundt.. fant noen zombier med noen helvetes våpen.. de døde;) hehe

 

skjønner ikke hvor jeg skal finne den teknikkern til og fixe det våpnet jeg fant.. det som bruker batterier som ammo og ser rart ut;)

Jeg husker jeg fant han rundt der etter jeg utslettet hele blokka. Men jeg husker ikke nøyaktig hvor. Men han skal ikke forsvinne ut i ingenting.. o.O Har du prøvd å stikke til hovedbasen, hørt med folk der om de har flere tips? :D

Lenke til kommentar

Høres ut som du har kommet over en glitch i forsøket. Men du kan jo alternativt begynne fra en save noen timer tilbake. Kanskje det funker. om ikke får du lete som en gal etter en eller annen tulling som valser rundt og vil hjelpe deg med våpnet ditt ;)

 

 

faen til drit prøver meg på det stedet du nevner.. går inn der og loker litt rundt.. fant noen zombier med noen helvetes våpen.. de døde;) hehe

 

skjønner ikke hvor jeg skal finne den teknikkern til og fixe det våpnet jeg fant.. det som bruker batterier som ammo og ser rart ut;)

Jeg husker jeg fant han rundt der etter jeg utslettet hele blokka. Men jeg husker ikke nøyaktig hvor. Men han skal ikke forsvinne ut i ingenting.. o.O Har du prøvd å stikke til hovedbasen, hørt med folk der om de har flere tips? :D

 

 

kom litt vidre.. utslettet folk i øverste etage..og slå på strøm på en heis et sted.. det skjedde det noe.. nå trenger jeg seff et key card.. ;( for se litt i kveld.. snuse litt rundt der.

Lenke til kommentar

Da har jeg ingen forslag nei, dessverre.. :(

men viss du søker opp på youtube, walkthrough osv.. :p Tror du skal finne noe da :D

 

Dro tilbake til første brettet den teknikkern som sitter i den båten.. han turna helt.. begynte og skelve og snakke rart.. så fant vist noe der.. når jeg viste han det våpnet jeg fant i verden 3.. så for forske litt der og se hva som skjer..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...