Gå til innhold

L.A Noire på Xbox 360


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Kjøpte meg nettopp La.Noire til xbox 360, pakket det opp nå, og fikk se 3cdèr =)

Noen som vet eller har prøvd å installere spillet på harddisken?? Kan jeg sette inn cd 1, og trykke på Y og velge installer til HDD, så spørr den automatisk etter cd 2 og 3?

 

Eller må jeg sette inn cd 1 i xboxèn, og gå inn på selve spillet????

 

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da blir det nok til å installere alle 3 når jeg kommer hjem.. har 120GB ledig nå så =)

 

For det er vel bedre å ha spillet på hdd, istenden for å spille rett ifra cd?

 

For det er ingen her inne som vet om spillet spørr om jeg skal installere eller noe når jeg setter inn og starter opp for første gang??

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Leste at jeg måtte bytte cd uansett ja..

 

Grunnen til at jeg spørr er at jeg hadde et xbox 360 spill engang, husker ikke hvilket det var i farta.. Men jeg kom hjem ifra butikken, åpnet spillet, og installerte cd 1, og cd 2.. og satt så inn cdèn for å spille, og da jeg startet spillet begynte den å installere igjen, og halvveis så klikka hele driten, og jeg måtte formatere hdd disken på xboxèn..

 

Så derfor spørr jeg, kan jeg installere alle 3 diskene med engang, uten å starte spillet først?

Lenke til kommentar

Jeg installerte disk1 før jeg startet spillet, så spillte jeg til det kom "insert disk2" og da passet det fint å avslutte. Neste dag så installerte jeg disk2 før jeg startet opp, og det gikk helt fint. Har ikke kommet til disk3 ennå ;)

Så med andre ord så kan du like godt innstallere alle 3 diskene med en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...