Gå til innhold

Ingravering på iPod 30Gig?


Anbefalte innlegg

Endelig skal jeg få meg iPod! :woot::woot::woot::woot::D :D

 

Har funnet en som vil kjøpe Zen'en min for 2500kr + 400kr (for en fjernkontroll)

 

Taper litt penger på det, men det gir jeg f"en i.

 

Tenker jeg tar 30Gig-varsjonen, tar i litt når jeg først oppgraderer. Må jo også ha den litt "personlig", i form av ingravering.

 

Da lurte jeg bare på, om det er noen som har et godt forslag til hva som kan ingraveres?

 

Er litt dyrt med 15kr bokstaven (hvis jeg ikke husker feil...) for litt simpel skrift. Men det ser jo ganske schtilig ut så la gå.

 

Som dere sikkert vet, er det bare å gå til apple sine iPos sider for å se åssen inngraveringen blir...

 

Hvor lang tid tar det før jeg får den foresten? Tar det mye mer tid hvis jeg velger å ha ingravering?

 

mvh. megavolt :)

 

EDIT: Hadde kansje tenkt meg noe sånnt som; "Gi f"aen i å rør iPod'en min med de skitne labbene dine!" eller noe... Kansje litt dårlig eksempel da, men noe litt morsomt og ikke for dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk igjenom bestillingsrutinene bare for å sjekke hva de hadde av tilbehør. Selfølgelig hadde de ikke Belkin Auto charger (sigarettlader) inne på lager.

 

Ei heller Belkin Back-up battery pack som kunne fungert som en erstater for sigarett-laderen...

 

Virkelig typisk at akuratt det tilbehøret jeg skulle ha ikke var inne :evil:

 

Ble nesten også litt frista til å slenge inn et høytalersett fra JBL og en ekstra dokkingstasjon, det hadde jo vært et tøft lite microannlegg som kunne stått på kjøkkenet eller .no :)

 

Sååå, er det noen som vet om en annen sjappe/nettbutikk (helst norsk) som selger denne sigarett-laderen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...