Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Bør jeg ta kontakt?


Anbefalte innlegg

Etter at dama gjore det slutt har vi nesten ikke pratet sammen. Det eneste kontakten vi har hatt er en sms.

 

Nå har det gått en uke og jeg hører enda ikke noe fra henne. Jeg savner henne noe sinnsykt og vet hun har vært på flere fester. Jeg prøver å ikke tenke på henne mer, men det er ikke veldig lett.

 

Jeg har mest lyst til å glemme henne, men det må jeg bare innse at jeg ikke kommer til å gjøre på en stund. Venter hun på at jeg skal kontakte henne, eller vil hun helst ikke ha kontakt?

 

Når vi skilte lag gjore vi det på en ordentlig måte. Vi kjeftet ikke på hverandre med var på en måte enig at dette ikke gikk leger.

Hun mente vi heller kanskje kunne finne tilbake til hverandre siden.

 

Er litt redd for at jeg mister henne helt hvis jeg ignorerer henne helt. Men jeg vil heller ikke vise at jeg sliter for mye heller. Jeg vet dette blir helt forferdelig neste gang jeg treffer på henne igjen. Jeg er så spent på hva jeg kommer til å gjøre hvis tellefonen ringer. Kommer jeg til å ta den, eller klarer jeg å gjøre meg kostbar?

 

Jeg vet ikke om jeg vil ha henne tilbake, men det har vært godt å vite at hun savnet meg litt, eller at hun kanskje innså at hun har gjort en feil.

Ettersom hun ikke tok med seg noen av våre felles minner, er jeg redd for at hun bare vil glemme meg. :cry:

 

Jeg har så lyst til å sende henne en sms, men vet ikke om det er så lurt.

Hva skal jeg gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo en egen tråd hvis du sier at du vil unngå kontakt, må du bestemme deg! Bestem deg for hva du vil, er det å være sammen med henne. Tar du kontakt og gjør alt du kan for å få henne tilbake, hvis ikke lar du det ligge og går videre med livet ditt!

 

Mhm.. Er man i tvil om man vil ha henne tilbake så vil man ikke nok, og da er det kanskje best å la det være.

 

Move on. Finnes mange andre :)

Lenke til kommentar

Hva pratet dere om sist dere pratet sammen? Og hvem sendte sist melding?

 

Uten å vite noe som helst om hvordan forholdet deres var, så høres det ut som hun er litt ferdig med deg, dessverre. Jeg fraråder deg derfor å sende henne en melding, men en melding som bare inneholder "Hei! :) Hvordan går det?" er selvfølgelig ikke katastrofalt, men bare hvis du virkelig føler at du bør sende henne en melding.

 

Hvis jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg nok ventet på melding fra henne. Og ikke hør på han som skriver at jenta er for ung for deg.

Lenke til kommentar

Hva pratet dere om sist dere pratet sammen? Og hvem sendte sist melding?

 

Uten å vite noe som helst om hvordan forholdet deres var, så høres det ut som hun er litt ferdig med deg, dessverre. Jeg fraråder deg derfor å sende henne en melding, men en melding som bare inneholder "Hei! :) Hvordan går det?" er selvfølgelig ikke katastrofalt, men bare hvis du virkelig føler at du bør sende henne en melding.

 

Hvis jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg nok ventet på melding fra henne. Og ikke hør på han som skriver at jenta er for ung for deg.

 

Hun informerte meg bare om at hun var ferdig med å flytte ut :/

Lenke til kommentar

Hva pratet dere om sist dere pratet sammen? Og hvem sendte sist melding?

 

Uten å vite noe som helst om hvordan forholdet deres var, så høres det ut som hun er litt ferdig med deg, dessverre. Jeg fraråder deg derfor å sende henne en melding, men en melding som bare inneholder "Hei! :) Hvordan går det?" er selvfølgelig ikke katastrofalt, men bare hvis du virkelig føler at du bør sende henne en melding.

 

Hvis jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg nok ventet på melding fra henne. Og ikke hør på han som skriver at jenta er for ung for deg.

 

 

Hun informerte meg bare om at hun var ferdig med å flytte ut :/

 

Tilby deg å hjelpe hun, da vel.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...