Gå til innhold

[Løst] Hjelp, ny hårsveis!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt halvlangt hår hele mitt liv, og føler det er tid for noe nytt! Er det noen som vet hva den hårsveisen heter der man klipper håret kort på sidene (et par mm) og lar liksom toppen og litt nedover være nogen lunde langt/lengre? Det er også like kort i nakken som på sidene.

 

Litt slik Marius på paradise hotel og niklas har. For dere som vet om sveisen deres da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gutta på de bildene der er stygge. Alt for langt hår oppå.. Prøv å klipp deg slik som marius på PH da. Kanskje enda kortere oppå, for da ser det badass ut. Har selv den sveisen, noen millimeter på sidene og ca. 4-5 cm oppå huet samme lengde i nakken, litt kortere akkurat fremme i luggen, og en slags trekant/mohawk-greie i nakken som blir smalere fra toppen og helt ned i nakken. Har ingen bilder å vise til akkurat nå..

Lenke til kommentar

De gutta på de bildene der er stygge. Alt for langt hår oppå.. Prøv å klipp deg slik som marius på PH da. Kanskje enda kortere oppå, for da ser det badass ut. Har selv den sveisen, noen millimeter på sidene og ca. 4-5 cm oppå huet samme lengde i nakken, litt kortere akkurat fremme i luggen, og en slags trekant/mohawk-greie i nakken som blir smalere fra toppen og helt ned i nakken. Har ingen bilder å vise til akkurat nå..

 

Dette hørtes faen meg helt RÅTT ut. Gå for dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal prøve på en marius phsveis. Skal bare vente til starten av juni da jeg får litt fresh sveis til skoleslutt :D Har planer om å prøve å gjøre et skjøl, men har dessverre aldri klipt meg før. Har evt en kompis som kan hjelpe som skal lage en mohawk som mr.T har :p

 

Noen tips om hvordan jeg skal gjøre det? Skal skaffe maskin. :)

 

Bilder av mohawken kommervel også

Lenke til kommentar

Skal prøve på en marius phsveis. Skal bare vente til starten av juni da jeg får litt fresh sveis til skoleslutt :D Har planer om å prøve å gjøre et skjøl, men har dessverre aldri klipt meg før. Har evt en kompis som kan hjelpe som skal lage en mohawk som mr.T har :p

 

Noen tips om hvordan jeg skal gjøre det? Skal skaffe maskin. :)

 

Bilder av mohawken kommervel også

 

Jeg klipte meg selv etter å ha sett denne videoen:

 

Bare at jeg er flat i bakhodet så tok ikke sjansen på å bruke maskin i nakken. Fikk en kompis til å klippe meg med saks. Lengden ble ca. 3-4 cm i nakken og oppå huet, perfekt. Fikk han også til å lage den trekanten med maskin. Er ikke vanskelig å klippe oppå huet. Bare ta tiden til hjelp og prøv å få det beint.

Du trenger frisørsaks, kam og maskin med forskjellige lengder. Tror jeg brukte 9mm på maskinen, brukte det på sidene og for å lage trekanten i nakken.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...