Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke Internet til!!!!!!


Anbefalte innlegg

Hay,jeg kjører win xp og win 98 på pc`en...plutselig hin dagen fikk jeg opp feilmld etter oppstart i xp..Det var en error mld om noe e:WINDOWS greier..så virker ikke interneten etter det kjedde..i 98 virker alt som det skal!! Jeg har installert xp over den gamle xp men det kjedde ingen endring..har også prøvd å ta system restore men fikk ikke velge en tidligere dato å stille pc`en til...Finnes det en måte jeg kan få fikset på dette her??

 

Mvh Frutos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-04 22:53, Galeris skrev:

Formater maskina og legg inn Win2K, det er stabilt & det ser ikke ut som om det er designa av samme mann som lager platecovera til Aqua
:grin:


 

legg inn win2k, så får du et OS som ser ut som er designet av samme mann som malte bildet "en grå og trist hverdag" :smile:

 

ufattelig irriterende med folk som klager på designet til XP. du trenger ca 5 klikk på musen for å få designet likt som win2k. + 10 ekstra for å få alle settings'ene til å bli likt win2k.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-05 00:48, GeeZuZz skrev:

Quote:


On 2002-02-04 22:53, Galeris skrev:

Formater maskina og legg inn Win2K, det er stabilt & det ser ikke ut som om det er designa av samme mann som lager platecovera til Aqua
:grin:


 

legg inn win2k, så får du et OS som ser ut som er designet av samme mann som malte bildet "en grå og trist hverdag" :smile:

 

ufattelig irriterende med folk som klager på designet til XP. du trenger ca 5 klikk på musen for å få designet likt som win2k. + 10 ekstra for å få alle settings'ene til å bli likt win2k.

 

Enig med siste... XP er det første OSet fra MS jeg faktisk kunne tenkt meg å betale for!

Hadde de bare droppa bigbrother dritten med registreringa.... :sad:

Lenke til kommentar

XP er det eneste operativsystemet jeg kunne tenkt meg å bruke som frisbee (ja selvfølgelig forutsetter dette at man har det på cd)

 

ville ikke brukt ødelagte brenne cd'er til dette formålet engang ellers.

 

Win2k derimot, tar jeg med meg i grava.

 

[ Denne Melding var redigert av: hmm på 2002-02-05 08:35 ]

Lenke til kommentar

Jeg vil ha winxp!! Visst jeg skal slette xp på jeg formatere hele den partisjonen som jeg har xp på??når jeg legger winxp cd`en inni cd romen da kommer det opp flere valg om hva jeg kan gjøre..Er noen av de sån at de installerer system filer eller noe sån..for det må jo være en system fil som det er noe ivegen med siden det ikke virker!!!

 

Mvh Frutos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...