Gå til innhold

[Løst] Leter etter et innlegg i "Android vs iPhone"-diskusjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start looking:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1338956

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340082

 

Du finner det nok i en av disse trådene... Du kan jo ikke be oss andre lete opp ett innlegg til deg. Det må du finne selv hvis ikke du gidder å søke...

 

Jeg hadde sett igjennom begge de trådene opptil flere ganger allerede.

 

Nå har ikke jeg bedt noen om å finne innlegget for meg, jeg håpet at noen visste hvilken tråd det er.

 

Bare idiotsvar å få så langt, og like bortkastet å sjekke tråden for hvert svar som blir postet.

 

Forbanna flott og idotisk måte å oppføre seg på når andre svarer deg. Håper inderlig du skjerper deg i framtiden og ikke fortsetter å forvente at andre skal legge ned tid for å hjelpe deg og finne noe du helt latterlig enkelt kunne ha funnet selv om du bare hadde orket...

 

Den "forbanna idiotiske måten" er å gidde å komme med slike oppkast av noen svar istedet for å bare surfe videre og la vedkommede vente til noen kan svare han på det han spør om. Eller, faktisk hjelpe han. Veldig unødvendig å komme med slikt. Trenger han hjelp til å finne den tråden, så er det nok under andre forutsetninger som verken jeg eller du vet noe om i og med at han er en person forskjellig fra meg og deg.. Hvem vet hva som er grunnen..

 

Svar, og vær høflig. Og gjør det vondt, så er det i deg det smertes.

 

Det var jo akkurat det som var poenget da... Man bør oppføre seg høflig mot andre og ikke utpeke svar som idiotisk og ubrukelig, derfor et svar tilbake til trådstarter med samme mynt. Det er greit at man ikke får de svarene man er ute etter, men da er det greit å bare skrive at det er ikke dette jeg leter etter etc. ikke at svarene er idiotisk.

Lenke til kommentar

Det var jo akkurat det som var poenget da... Man bør oppføre seg høflig mot andre og ikke utpeke svar som idiotisk og ubrukelig, derfor et svar tilbake til trådstarter med samme mynt. Det er greit at man ikke får de svarene man er ute etter, men da er det greit å bare skrive at det er ikke dette jeg leter etter etc. ikke at svarene er idiotisk.

 

Med tanke på hva slags svar jeg fikk her var det helt legitimt å kalle svarene for idiotsvar.

 

Flere som ikke fikk med seg innholdet i det jeg skrev og bare kritiserte meg for å ikke gidde å lete.

 

Siden tråden utviklet seg som den gjorde mente jeg at det var best å la den synke, men du må gjerne ha siste ordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...