UaeX Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Så da kan vi jo spørre oss om hva de vil gjøre med Android folket som er over 50% av smartmobil markedet.... /Har forsåvidt premium, men dette stinker som vanlig.../
HulkHaugen Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Er nok ikke dumt å prioritere iOS i første omgang mtp at det er iTunes de vil konkurrere med. Regner med at vi får se det samme til Android ikke så mye senere...
M@R7!N Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Streaming-giganten lanserer nå en iPhone applikasjon for ikke-betalende medlemmer. Dette betraktes som et forsøk på å blidgjøre Spotify-fans som ble misfornøyde etter omleggingen, melder BBC. Ja, for da hjelper det veldig å utelukke alle vi som har Android. Smart gjeng disse her.
iver56 Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Det er en god ide å integrere egne (lokale) filer enda bedre i systemet. F.eks hvis jeg oppretter en playlist med 15 egne lydfiler i Spotify på min stasjonære PC, så vil jeg også kunne høre disse på laptopen eller telefonen, uten å måtte knote med kopiering, synkronisering og holde styr på mapper og sånn. Det optimale vil være at filene automatisk blir lagret i nettskyen, og dermed er tilgjengelig over alt. I det minste bør Spotify automatisk kunne finne igjen lydfiler hvis de blir flyttet til en annen stasjon/partisjon eller mappe.
Anbefalte innlegg