Gå til innhold

Samsung 9 Series (900X3A)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg fant ut av problemet mitt med elendig wlan. Jeg fikk min laptop levert med intel advanced-n 6230, men slet med elendig ytelse.

 

Jeg etter hvert en tråd som beskrev treg ytelse på wlan uten AC adapter tilkoblet, men full fart med AC adapter tilkoblet. Det viser seg at på advanced power plan settings så står wlan kortet til maximum power saving. Det gjorde at at jeg slet med å få opp google enkelte ganger.

Her er svar på løsningen i mitt tilfelle:

http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=63903#post337822

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er B01 helt ny da? I denne tråden (post 2746) sier brukeren at han har hatt B01 i tre måneder og at denne har samme wifi-kort som martin82. Men hvis problemet løser seg ved at man endrer strømplanen, så er det jo ikke noe stress.

 

B01 har forresten også en annen CPU enn forgjengeren. Nå er det 2467M med 1.6 Ghz i stedet for 2537M med 1.4 Ghz. Garantien er visst også redusert fra to til ett år.

 

Jeg finner det vanskelig å velge mellom denne og tilsvarende priset MacBook Air. Hadde sistnevnte blitt levert med Windows 7, da hadde jeg ikke vært i tvil...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vil legge til at min samsung har fått skader ved siden av tastaturet på begge sider. Jeg tror at det kommer av at jeg har løftet laptopen opp med EN hånd, og skjermen er åpen. Det virker som det tåler veldig lite, og gir etter for trykk.

 

Så skal du løfte samsungen, bruk begge hender!

 

Edit: wlanet på min virker fint som bare det. Jeg har ikke sett at noen har hatt problemer med det wlankortet jeg har, annet enn at strømsparingsinnstillingene må endres på.

Endret av martin82
Lenke til kommentar

Jeg vil legge til at min samsung har fått skader ved siden av tastaturet på begge sider. Jeg tror at det kommer av at jeg har løftet laptopen opp med EN hånd, og skjermen er åpen. Det virker som det tåler veldig lite, og gir etter for trykk.

 

Så skal du løfte samsungen, bruk begge hender!

 

Oi, thx for telling! Pleier å løfte den rundt med skjermen åpen, den er jo så lett!:)

Lenke til kommentar

Jeg vil legge til at min samsung har fått skader ved siden av tastaturet på begge sider. Jeg tror at det kommer av at jeg har løftet laptopen opp med EN hånd, og skjermen er åpen. Det virker som det tåler veldig lite, og gir etter for trykk.

 

Så skal du løfte samsungen, bruk begge hender!

 

Edit: wlanet på min virker fint som bare det. Jeg har ikke sett at noen har hatt problemer med det wlankortet jeg har, annet enn at strømsparingsinnstillingene må endres på.

med andre ord ikke en pc for oss med en arm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sliter med å koble til tv'n her nå. Så akkurat en episode av en serie på tv'n, dro ut hdmi-kabelen litt for å overføre en film fra en ekstern disk (måtte flytte pc'n out of reach fra kabelen) og når jeg prøver å koble til igjen så skjer det ikke noe. Har prøvd å restarte både pc og tv (andersson-tv), har prøvd win+p og søkt etter svar uten å finne noe. Noen som har slitt med det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...