Gå til innhold

Se video av Galaxy Tab 8.9


Anbefalte innlegg

Da tror jeg ikke du har prøvd WP7- eller iOS-device noensinne hvis du virkelig mener det...

Den hakker og lugger rett ut av boksen også så noe opprettholding har ingenting med saken å gjøre.

 

 

Liker man android så er det vel og bra og man skal få lov til det, jeg sier bare at det er latterlig at de ikke får igang hardwareacceleration på hjemskjermen og derfor klarer jeg ikke å like OSet.

Honeycomb-tabletene skal visstnok ha dette, men ingen telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg ikke du har prøvd WP7- eller iOS-device noensinne hvis du virkelig mener det...

Den hakker og lugger rett ut av boksen også så noe opprettholding har ingenting med saken å gjøre.

 

 

Liker man android så er det vel og bra og man skal få lov til det, jeg sier bare at det er latterlig at de ikke får igang hardwareacceleration på hjemskjermen og derfor klarer jeg ikke å like OSet.

Honeycomb-tabletene skal visstnok ha dette, men ingen telefoner.

 

Ok formulerte meg dårlig, ut av boksen har du ikke den beste ytelsen, du må heller bruke den kontrollen du har for å optimalisere og finne ut hva som gjør den kjappest. For meg var det custom rom eller Gingerbread generelt.

Og jo, har eid en iphone i over ett år, samt prøvd WP7.

 

Om du venter ett par minutter nå, så har jeg lastet opp en video på youtube av telefonen min, så kan du få se selv : ]

 

 

EDIT:

 

Temmelig brukbart spør du meg.

http://www.youtube.com/watch?v=jlk10yRHHgo

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...