Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i drømmeland..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker denne.

 

 

Singel

Pen

Mentalt stabil

 

 

Velg to...

 

Jeg gikk for singel og pen en gang - og endte opp med en kaninkoker. Ikke noe særlig.

 

16-25 er nok for ungt. ;) Jeg liker de litt eldre enn meg selv. 25 kunne ha gått til nød. :p

 

Nesten en liten kontaktannonnse. "Singel jente søker mann. Må ha lyst på sex og se bra ut. Gjerne like natur og trening." hahaha :lol:

 

Nei, uff. ikke sjekke opp på diskusjonsforum. :whistle:

 

Hei. Kunne vært meg (riktig alder osv), synd jeg ikke liker natur og drifting langs elver og fjelltopper. :)

Lenke til kommentar

en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. ;)

 

Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg.

 

Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) )

Lenke til kommentar

kaninkoker? bokstavelig talt? :hmm:

 

en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. ;)

 

Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg.

 

Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) )

 

er ikke helt med på one nights gitt. Derav min frustrasjon.

Lenke til kommentar

Alderen på forumer varierer nok veldig, er da endel over 30 her også. :D

 

Prata med kjæresten min første gang på dette forumet og må si at det er vesentlig bedre å komme i prat på noen på et forum enn på et sjekkested hvor folk gjør seg til for å få seg noe. Her kan du f.eks sjekke hvem du synes skriver interessante innlegg. Utseende kan du finne ut av etterpå, hvis google ikke gir deg noen bildetreff. :p

 

Postet av anonym: f2c8caeee5ba0457c66b178cb2dbab26

Lenke til kommentar

kaninkoker? bokstavelig talt? :hmm:

 

en hånd har jeg da alltids selv. Ellers takk. ;)

 

Og der har du verdens beste venn frem til du finner noen med samme preferanser som deg.

 

Er det bare 1ns du er ute etter kan ikke det være det vanskeligst vist du ikke lang ute i hutta heit. (fest og morro mange plasse i hele Mai :-) )

 

er ikke helt med på one nights gitt. Derav min frustrasjon.

 

 

 

Ok skjønner, det var dette med den riktige følelsen.

 

you want to get laid but not with anybody. tricky that one

 

Inn til overnevnte er på plass så er det bare to ting som kan hjelpe deg. Det ene har jeg nevnt og det andre har du kanskje hjemme i skuffen.

 

I rest my case.

Lenke til kommentar

video, zillia? Neida, men du kan jo starte en ny Secret Santa. Secret Sexsanta. Alle sender et hjemmelag sexklipp til en random på forumet. Jeg blir ikke med, da 90% her inne er gutter, men det er jo desto bedre for deg :thumbup:

 

Edit: leif

Endret av eveant
Lenke til kommentar

Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. :blush: Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! :devil:

 

Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? :grumpy:

 

Haha, det er jo ikke vanskelig

 

Jeg hadde for en liten stund tilbake en drøm hvor jeg hadde sex, og det endte med at jeg våknet av en orgasme. Min første søvnorgasme. :blush: Tenkte at det var jo noe å oppleve og. Men så hadde jeg en drøm til i natt. Samme dealen. Hadde deilig sex i drømmen, med en fyr jeg aldri hadde møtt. Og jeg tror jeg begynner å skjønne hva greia er. I need to get laid! :devil:

 

Hvorfor er det så utrolig vanskelig for ei jente å finne seg en ålreit fyr å ha sex med!? :grumpy:

 

Haha, det er jo ikke vanskelig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...