Gå til innhold

Socom Special Forces


Anbefalte innlegg

Så jeg kjøpte spillet, kanskje ikke beste tidspunkt med tanke på at PSN er nede og man ikke kan spille online. Men kjøpte det mest fordi jeg ville ha et skytespill med PS move. Morsomt spill, men syns det ødlegger med noe overdevete ting, skyte ned helekoptert, fiender i Crysis type drakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fiender i Crysis type drakt.

Hæ..? Hadde litt lyst til å kjøpe det, bare for å sørge for at det i hvert fall skal være en god omtale av spillet et sted på nettet.. men det der hjalp ikke noe særlig..

 

Hva med "random level generator" tingen til Zipper - hvordan fungerer den? (..ekstra-oppdragene i single-player/co-op)..

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt riktig med "Crysis type drakt" vel? Det er noen fiendetyper som har litt mer beskyttelse bare, og dermed er vanskeligere å drepe. Ikke noe mer enn det. :)

Og er det egentlig overdrevent å skyte ned et helikopter med 5 maskingevær på kloss hold? Ekstremt, kanskje...

 

Likte betaen godt, selv om spillet ikke likner så mye på de første Socom-spillene lenger. Gleder meg til å spille online igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel de har cryses drakt, fordi det ligner ikke på noe moderen militær uniform, det er helt svarte og har masse armor, så de ser ut som det skal ut å kjøre motorsykkel race og ikke ut å krige.

 

 

Ja det er overdrevet å drive å skyte ned helekoptere i hva som liksom skal være et taktisk spill.

 

Folka tåler kjenerelt for mye også, headshot er den enese effektive måten å drepe folk på, ellers trenger de 4-5 skudd i brystet, noe som gjør at å bruke våpen på semi auto er noe uburklig.

 

Jeg testa "random" generatoren, den er ikke så random, det er vel 5 brett å velge mellom så kan du velge stealth eller takedown, alstå enten snike seg inn, eller drepe et par offiserer.

Så velger du hvor vansklig og hvor mange fiender du møter.

 

Jeg prøvde "fiskelandsbyen" med medium mengde finder, det ble ganske hårete selv på medium fiender var det MANGE av dem.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de slapp spillet så tidlig. På socom 1 var det jo et bedre onlinesystem, med flere muligheter enn dette har. Uten lobby, eller muligheten til å lage eget rom, vil dette være enda et socom spill som dør på kort tid. Nå har de vært heldige med at PSN gikk ned rett etter release, slik at de kan bruke tiden på å fikse onlinedelen.

 

Ikke rart sony slipper så mange dårlige spill, når de kjøper opp 3. partskompaniene og strammer inn deres budsjett.

Endret av -GrAvYy
Lenke til kommentar

Jeg testa "random" generatoren, den er ikke så random, det er vel 5 brett å velge mellom så kan du velge stealth eller takedown, alstå enten snike seg inn, eller drepe et par offiserer.

Så velger du hvor vansklig og hvor mange fiender du møter.

 

Jeg prøvde "fiskelandsbyen" med medium mengde finder, det ble ganske hårete selv på medium fiender var det MANGE av dem.

..det var meningen at mål og artilleri og slikt skulle bli plassert på forskjellige steder hver gang du startet et oppdrag. Samme med elementer på brettet - dekning, hvordan bygningene står, osv.

 

Er det ikke der i det hele tatt..?

Lenke til kommentar

Ikke på det to brettene jeg prøvde, der kunne jeg bare velge mellom takedown(alstå drep et par offiserer) De er vist på litt forskjellige steder de to gangene jeg prøvde, men det kan ha med at jeg forandret antall fiender. Ingen av brettene jeg har prøvd har latt meg prøve å sprenge noe.

Lenke til kommentar

Wow.. Zipper hadde en demo der du rykket frem for å sprenge noe artilleri. Poenget her var at alle stillingene og oppdragene var på forskjellige steder hver gang du startet et brett. Og at alle de "generiske" objektene på de brettene som ikke var spesifikt laget (havneområdet, jungelen, etc) skulle bli flyttet rundt på. Bygninger, sementblokker, vei, osv, i by-settingen. Jungel, telt og utkikkstårn, osv, på samme måten. Så ut til å funke skikkelig bra da jeg så det.. Du hadde en helt ny vinkel, en gate ned en annen vei, osv.

 

Kan Sony virkelig ha bestemt seg for å kutte det fra spillet? ... :/ Står riktignok i stil med "Neogaf patching" av KZ2, "community patching" av MAG, "dynamisk reklame" i WipeoutHD, eller å sette et studio til å utvikle Eyepet eksklusivt i flere år heller enn å la dem kjøre "Seven Days".

 

Men kjære vene, da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...