Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingenting virker som det skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har plutselig begynt å skje noe rart. Alle filer jeg laster ned, f.eks Opera, Flash player, Silverlight, så kommer det opp at "Files are corrupted" hele tiden. Går ikke ann å oppdatere Windows Update eller Norton Live Update. Finner heller ikke noe virus med antivirus, og får jo heller ikke lastet ned noe nytt tror jeg..

Hva er galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start opp i sikkerhets modus å kjør antiviruset ditt :) Har større sjans til å finne noe da :)

For det hvirker som at du har et virus eller 10 og kanskje noen trojanere :S

Skrevet (endret)

Hmm ja.. Skal prøve, men jeg får vel ikke installerert det minne programmet engang, for alt er jo bare corruped.. :/ Sikkerhetsmodus med eller uten nett foressten.. ?

Endret av Aulie
Skrevet

Ta uten nett du :) For du skal jo bare kjøre antivuruset. Kanskje du har noe sånt anti malvare program og som du kan kjøre? Å husk å kjøe Ccleaner i samme sleng når du er inni sikkerhetsmodus da ;)

Skrevet

Har du prøvd å teste maskinen med bare én rambrikke? Anbefaler det, for dette høres ut som et ram-problem. Test med ulike brikker og forskjellige minnespor.

Skrevet

Nå fant jeg ut av en ting, tror jeg. Jeg prøvde å laste ned Java via trådløst (har akkurat fått nytt nett og router), og da blei alt corrupetd. Og når jeg prøvde igjen på nytt med kabelen i, så virket det.. Når jeg ikke hadde kabelen i, så lasta den ned i 1,8 ca, og med kabelen så var det over 4 i hastighet.

Skrevet

noen som vet noe? nå har jeg brukt kabel lenge, så skulle jeg bruke trådløs nå, og ingen web tv virker og ikke facespill og på mange nett sider er det bare skrift koder nedover hele og alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...