Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet spillet igjen. Husket jeg likte det veldig godt i closed beta når Flagship produserte det. Gankse få problemer med å få installert spillet, og veldig gøy, dog noe ensformig.

 

Nå? Patcheren lastet ned greit, fikk startet patcheren, men den hang seg 4-5 ganger under nedlastning hvor jeg måtte lukke den og åpne igjen.

 

Stod pent lite om hvor du opprettet konto, og da det ikke funket å logge inn etter og ha opprettet en fra Mythos sine sider lette jeg rundt til. Fant ut at man kunne sjekke kontoen på en annen side som ikke virket knyttet til Mythos i det hele tatt. Prøve å logge inn der, men funket ikke. Brukte recover password muligheten, og fikk mail med brukernavn og passord. Brukernavnet stemte overrens med de jeg pleier å bruke, men fikk fortsatt ikke logget inn.

 

Opprettet ny kont på siden (frogster ettelleranna). Prøve å logge inn på Mythos men fungerte ikke. Brukte recover password fra Mythos sine sider tror jeg, fikk passordet og brukernavnet, prøvde å logge inn igjen men funkte ikke. Først etter rundt 10 forsøk (både med å uten copy/paste av brukernavn og passord) fungerte det. Hjalp heller ikke stort at spillet lukket seg helt hvis man ikke logget inn med riktig brukernavn/passord.

 

Startet spillet og menyen virket veldig uoversiktlig. Combat var vel relativt likt, men grafikken falt ikke i smak i det hele tatt. Mulig jeg bare husker feil, men mener grafikken var ganske annerledes når Flahship produserte det. Uansett kom vel til lvl 12-14 eller no før jeg avinstallert.

 

Greit nok at det nylig er kommet ut, men så mye problemer, samt 2 passord for å logge inn? Nei såpass slit greier jeg meg fint uten. Endte opp med å installere Torchlight igjen. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stod pent lite om hvor du opprettet konto, og da det ikke funket å logge inn etter og ha opprettet en fra Mythos sine sider lette jeg rundt til. Fant ut at man kunne sjekke kontoen på en annen side som ikke virket knyttet til Mythos i det hele tatt. Prøve å logge inn der, men funket ikke. Brukte recover password muligheten, og fikk mail med brukernavn og passord. Brukernavnet stemte overrens med de jeg pleier å bruke, men fikk fortsatt ikke logget inn.

 

Hva med å trykke "Create account" i patcheren? :p

 

Jeg har spilt til lvl 4 eller 5 nå og liker det ganske mye, men hvor i svarte får jeg tak i quester? Jeg tok skipet til han der Albus-fyren, snakket med ham og har hatt tom questlog helt siden da. Klarte på et vis å rote meg ned i en hule med fiender på lvl 13, men det sto ingenting om hvilket level fiendene var før jeg møtte dem. Alt i alt liker jeg Mythos, men det kunne definitivt ha vært bedre.

Lenke til kommentar
Stod pent lite om hvor du opprettet konto, og da det ikke funket å logge inn etter og ha opprettet en fra Mythos sine sider lette jeg rundt til. Fant ut at man kunne sjekke kontoen på en annen side som ikke virket knyttet til Mythos i det hele tatt. Prøve å logge inn der, men funket ikke. Brukte recover password muligheten, og fikk mail med brukernavn og passord. Brukernavnet stemte overrens med de jeg pleier å bruke, men fikk fortsatt ikke logget inn.

 

Hva med å trykke "Create account" i patcheren? :p

 

Gjorde jo så klart det, men fikk verken lov til å logge inn på spillet eller på froggster siden som var linken til for å sjekke status.

 

Mulig jeg var uheldig, men kan ikke huske sist gang jeg hadde så mye problemer med å registrere en enkel konto.

 

Var spesielt missvisende at mailen som bekrefter kontoen sa spesifikt at min forum konto var opprettet. Dermed gikk jeg ut ifra at jeg trengte en annen konto for å komme inn i spillet.

Lenke til kommentar

Det var nok bare du som var uheldig. Jeg opprettet konto fra samme siden jeg lastet ned fra og har ikke hatt noe problem med å logge inn annet enn at musknappene av en eller annen idiotgrunn blir byttet om.

 

Kan nok være det. Så det var noe info om at kontoen ikke nødvendigvis ble aktivert med en gang opp mot spillserveren. Så kombinasjonen av det og en missvisende mail var nok det som skapte problemene for meg.

 

Litt rart at de spesifikt kaller det en forum konto når den også fungerer in game. >_>

Lenke til kommentar

Når du først starter bør du være obs på at du må taste inn et passord til som rent numerisk. Tallene dukker opp helt tilfeldig, så du bør absolutt huske hvilke tall du brukte og ikke bare hvilke knapper. Kort sagt får jeg ikke startet det igjen fordi jeg brukte en tastekombinasjon, ikke tallkombinasjon. Idiotisk løsning. Hva er poenget med to passord? Og spesielt på et gratis spill?

Lenke til kommentar

Den ekstra tallkoden hjelper absolutt ingenting. Har du keylogger får de tallkoden din uansett.

 

Eneste det kanskje hjelper mot er hvis noen greier å hacke/bruteforce en annen konto du har i et forsåk på å få tak i login info for Mythos. Fullstendig bortkastet resurser som ble brukt på å implementere den tallkoden. En authenticator ville vært bedre, selv om heller ikke de er 100% sikre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...