TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Begynt å spille Silent Hunter 5, å da jeg skulle torpedere livet ut av en jolle, ble brått angreps-kartet mitt litt rart. Diverse båter blir ikke båter, men runde dingser, med ringer rundt. vanligvis pleier det å være bilde/skygge av båter. Noen som veit hva jeg har trykka på for å ødelegge dette? hehe
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Den innerste oransje viser hvilke grader de kan lytte etter deg når du er under vann. Propellstøy forhindrer lytting i kjølvannet. HVa den røde og den sorte står for vil jeg anta er hvor de er best til å se deg. Båten er det lille skråstilte kvadratet, og streken viser hvor den kommer fra.
TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Forfatter Skrevet 27. april 2011 Dette er jeg så absolutt klar over, å det er HELT okei ;p Problemet er at den har blitt sånn de siste to timene. vanligvis er ikke dette der, men bare små minatyrer modeller av båter. jeg trenger de små modellene for å regne ut vinkel ol på torpederingene.
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Aha, Feiltolket det til at du nettopp hadde begynt å spille jeg. Da tror jeg du får loke rundt i settings eller no slikt?
TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Forfatter Skrevet 27. april 2011 Aha, Feiltolket det til at du nettopp hadde begynt å spille jeg. Da tror jeg du får loke rundt i settings eller no slikt? har prøvd.. Irriterer meg litt det nye oppsettet iforhold til de gamle på 3`ern.. Det var bra, enkelt og fungerte tipp topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå