Gå til innhold

10 Gode vitser


Skvulp

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt hodet mitt i vann og kommet opp med 10 veldig gode vitser jeg ønsker å dele med dere.

 

1. Hvorfår er nordpolen så kald? Fordi sørpolen ikke skal være sjalu

 

2. Hvorfår har måker hvite vinger, fordi om de hadde vert svarte ville de blitt segrigert av de med hvite vinger

 

3. Hvor mye facebook er naturlig i løpet av dagen. Ingen Facebook ble laget av et menneske.

 

4. Hvorfår heter det sommerfugl, fordi vinterfuglene døde ut i vinteren.

 

5. Hvorfå er elefanter så store. Fordi din kone skal føle deg liten.

 

6. Hvorfår drikker fisker så mye vann? fordi de er vannkoholikere.

 

7. Hvorfår har store menn altid så mye skjegg? fordi de skal skjule dobbelthaken.

 

8. Hvorfår heter det robot? Fordi robåt var allerede opptatt.

 

9. Hvilke film er den beste filmen lagd noen gang? Justin Bieber filmen, NOT HAHAHA

 

10. En kanin og en flaggermus gikk inn i en bar, Flaggermusen spør kaninen hva den gjør i baren, Kaninen svarer med et spørsmål. Kan en fugel bade i et baseng uten badedrakt? Flaggermusen ser rart på kaninen, og svarer: Fordi fugler ikke kan svømme. Kaninen svarer men om de kunne ville det vert superkult og man klarer ingenting uten å prøve. Flaggermusen ser på kaninen og sukker. Nei vet du hva, jeg ville heller ha druknet mens jeg badet, i stedet for å høre på gåtene dine svar meg da. Kaninen lo, og klasket en gulerot på boret. HAH IT\'s Carrot time. Da lo både kaninen og flaggermusen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er veldig uhøflig å komme å kritisere rettskrivinfen min på den måten, jeg spurte aldri om hjelp til rettskriving. Og for din informasjon tilsvarer ikke smilefjes punktum, men greit, jeg skal ikke kritisere dine feil om du ikke kritiserer mine, ha en fortsatt god påske

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig uhøflig å komme å kritisere rettskrivinfen min på den måten, jeg spurte aldri om hjelp til rettskriving. Og for din informasjon tilsvarer ikke smilefjes punktum, men greit, jeg skal ikke kritisere dine feil om du ikke kritiserer mine, ha en fortsatt god påske

Den tida i måneden? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...