Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ISDN


Anbefalte innlegg

Har problemer med telenor isdn. Av og til når jeg har vært kobla opp en liten stund får jeg ikke no svar fra telenor. linja stopper liksom opp.. utroolig irriterende! Noen som har en løsning? Har snakka med en som har GANSKE god peiling på data (bor i samme område som meg), han sa at han hadde hatt det samme problemet hjemme hos han.. han hadde prøvd en splitter ny bærbar pc, men samme problem da og! bor i et boligfelt utenfor byen, men internett fungerer helt fint i byen.. :sad:

 

Har snakket med telenor "kundeservice", men de sa bare at det var noe feil med min maskin, og ikke sentralen deres. bullshit! han foreslo å reinstallere tcp/ip protokollen.. funket ikke!

 

noen tips?

 

MVH

Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor langt unna sentralen bur du ?

- Eg bur ganske langt unna og hadde mye trøbbel med linja, stoppa opp, var forstyrellser osv. Fekk installert en signalforsterker eller ka det no var det heitte, og etter det har det funka helt supert

 

Har også hatt 1 problem etter dette som har gått igjen 2 ganger, 2 gangen no !

 

Det som er, er at lynet har skadet noe av utsyret til telenor som står i boksen før kablen går inn i huset. Nå stopper det opp, og eg motar/sender nesten ingen data. Dette er veldig vekslende og til tider kan det fungere helt fint (uten brudd/forstyrellser).

 

Sitter nå å venter på at dei skal få fikset det, måtte vistnok bestille noke deler, og eg som trudde dei hadde slike deler på lager i nærleiken.

 

Dette er likegyldig vilken isp eg bruker.. Har kuttet ut telenor som isp for det finst andre som er meir pris vennlig. Men så er det jo slik at det er telenor som skal vedlikeholde utstyret og de er ikkje av verdens kjappaste for å seie det slik. Håper det blir fikset til helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...