(ODIN) Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 (endret) som tittelen sier så har jeg store problemer med å ta ut diskene mine etter at de er installert i kabinettet. klikkmekanismen er jo bra når man setter de inn men helt umulig å få ut igjen når det sitter en disk i, klikkmekanismen på drivecaddien får ikke plass til å trekke seg ut av hullet slik at disken kommer ut. er det noen som har en god ide for å ordne dette ? eller er det noe jeg overser? jeg sprenger snart kabinettet mitt i filler. takker på forhånd for svar Endret 23. april 2011 av (ODIN) 1
Meh. Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 (endret) Er det det er snakk om? Den skal være ganske selvforklarende, og enkel i bruk. Endret 23. april 2011 av Meh.
(ODIN) Skrevet 23. april 2011 Forfatter Skrevet 23. april 2011 Er det det er snakk om? Den skal være ganske selvforklarende, og enkel i bruk. nei. medfölgende til obdidian 700d. de er enkle de også men når det er disker i de er det helt umulig å böye de slik at de sklir ut,slik man gjör det når man tar de ut for å sette disker inn i kabinettet.
Meh. Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 (endret) Nå har ikke jeg erfaring med 700D, men mine tips ville vært: Bøy caddyen så mye som mulig. Bruk makt om nødvendig. Prøv å vippe løs festene med en flattrekker. Bruk mer makt. Så får heller noen som har 700D komme med bedre forslag Endret 23. april 2011 av Meh. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå