Stalthy Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp, min dvdspiller viser ikke disk symbolet. Det står bare DVD RW-Stasjon (E:) og BD-ROM-Stasjon (F:) (denne bruker jeg til å mounte deamon tools. Har prøvd en annen dvd (så akk på 2 dvd'er og så skulle jeg bytte men den fant ikke disken, de andre 2 funker heller ikke nå) Hva skal jeg gjøre, har restarte pc'n, funket for 5 min siden med samme disk, har vist "browsing dvd" symbolet, (en slags snurrene plate) (dette var der jeg hold musepekeren, varte bare i ca 3 sek hold ikke musepekeren over stasjon e) Og når jeg trykker på den så står det bare " sett in dvd i stasjon e " og ingenting skjer :/// HJELP!!! fort EDIT: Disk 2 funker.... hmmmmmm EDIT: Win 7 32 bit norsk Endret 22. april 2011 av sindre_sniper
BlueEAGLE Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 jeg anbefaler en rensedisk og sjekk av signalkabel.
Stalthy Skrevet 23. april 2011 Forfatter Skrevet 23. april 2011 Rense disk? hva er det? Men skal se om signal kablen sitter ordenlig inne når jeg kommer hjem (er på hytta men kommer hjem snart ) Skjønner ikke helt hva som har skjedd? Sikker på at spillern bare er slitt ut da? (har ikke sett på mere max 100 filmer og den er 3 år gammel....
Stalthy Skrevet 23. april 2011 Forfatter Skrevet 23. april 2011 never mind... .ser ut til å være fikset =)! "Og han sa slett, og tråden ble slettet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå