Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark S7 - Diskusjonstråd


  

4 stemmer

  1. 1. Er den danske versjonen bedre enn den norske?

    • Ja!
    • Nei!
      0
    • Usikker, har ikke sett den danske før.


Anbefalte innlegg

Paradise Hotel S7 (2011) - Diskusjonstråd

 

Som en tradisjon det har blitt, så er den danske versjonen like rundt hjørnet. I år har

vi flyttet oss til et nytt sted i Mexico. Danskene er klare for å gi oss intriger, drama, og romanse på øverste nivå.

Vi får også se at den danske gruppen "Sukkerchok" sjekker inn på hotellet, de har blitt meget populære i Danmark etter de hadde tittelsangen for PH i 2009. De har også deltatt i MGP to ganger og nådd høyt opp begge gangene.

 

Samtidig så har hotellet i år fått navnet "Hemmelighetens Hotell". Følg med!!!

 

Årets Deltagere:

nytgruppe_0.jpg.crop_display.jpg

Den lekre og fantastiske programlederen, Rikke.

20633640-db46b56ce36b7ed6c1025ffbc4a45bd2.jpeg

 

Programleder: Rikke Gøransson

Premiere i Norge: Uvvist - Mai? (Sendt mail til TV3)

Antall episoder: 64

Årets PH sang: Jeffrey - Dans for mig

Sted: Quinto Sol - Mexico

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Premieren i Norge er vel som det alltid har vært, samme kveld som finalen i den norske versjonen går og i år blir dette altså 2.juni.

Årets PH sang fra Danmark er Jeffrey - Dans For Mig, en meget kul låt. Ellers er de fortsatt i Mexico, bare et annet hotel. Flyttingen skyldtes en krangel med en høytstående herre som bodde ved Milagro, det "vanlige" PH. Så vidt jeg vet er det kun Sverige og Ungarn som har brukt hotellet i Santa Marta

 

Her er forøvrig låten:

Endret av Cern
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I fjor begynte PH Danmark mandagen etter at den norske finalen hadde vært, så da er det vel meget sannsynlig at det samme skjer i år. Derfor virker det som om PH Danmark kommer på TV3 den 6.juni, men dette er bare noe jeg har regnet meg frem til, noen som vet helt sikkert?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tusen takk skal du ha!

 

EDIT: Akkurat i det jeg trodde alt hadde løst seg trykket jeg på play-knappen og selvfølgelig kunne jeg ikke se noe fordi jeg er i Norge og den svenske viaplay ikke tillater folk i Norge å se.

Endret av Cern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...