Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor oppstår blodtrykksfall?


makila

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Vet ikke om denne havner i riktig del av forumet, men vi prøver.

 

Har alltid hatt et problem med å f.eks. høre på folk snakke om forskjellige ting som anngår kroppen. Det starter med at jeg begynner å føle meg litt uvel, før jeg etter hvert merker at svimmelheten kommer. Det eneste som hjelper da er å legge seg ned, på en flat benk eller noe slikt. Det føles som om ting svartner litt, og jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn svimmelheten. Legger jeg meg ikke ned er jeg rimelig sikker på at jeg kommer til å svime av.

 

Er ikke ofte dette skjer, men det har hendt en del ganger opp gjennom årene. Husker at dette skjedde en gang da jeg skulle ta en allergitest, og legen begynte å rispe opp huden.

 

Nå for et par uker tilbake var jeg hos tannlegen i forbindelse med et implantat jeg skal ha. Han begynte å fortelle om forskjellige ting ved inngrepet, hvor stor "skruen" er osv. Følte meg mer og mer uvel, før jeg til slutt spurte legen om han ikke kunne senke stolryggen litt.

 

Er ikke det at jeg er redd for sånne ting, men blir bare uvel ut av det blå. Veldig irreterende er det i hvert fall. Regner med at dette kan kalles et blodtrykksfall.

 

Noen andre her som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...