Gå til innhold

Bible, A Closer Look


Anbefalte innlegg

Føl deg gjerne fri til å legge premissene for trådens fremtidige tema, som i hovedsak har utspring i en persons "nedrakkelse" av Bibelen, gjennom en islamistisk side, for å fremme sin egen tro (Islam)

 

 

Mitt første innlegg var et faktum, fremmet gjennom en påstand som kan backes opp av saklig informasjon. Ditt innlegg var et angrep på mitt innlegg, med et påfølgende tilsvar fra meg.

 

Ja, fordi førsteinnlegget ditt var jo stappfullt av gode dokumenterte kilder som kunne backe opp det du skrev. Eller vent..

 

 

På lik linje som første innlegget til trådstarter. Med andre ord, så har vedkommende gjennom linken lagt premissene for tråden videre:

 

"Islam er best, fordi jeg sier det" "Min pappa er sterkere enn din pappa, fordi jeg sier det"

 

Mitt innlegg var et naturlig tilsvar på hans førsteinnlegg (Eneste forskjellen er at mitt innlegg ER et faktum, og kan backes opp av saklig informasjon, noe vedkommende er fullstendig klar over, gjennom å ha aktivt deltat i den andre "islam tråden", hvor eneste informasjon vi får av trådstarter er:

 

1.) Koranen er sannheten. Et ufravikelig faktum som overskriver alt annet "vi vantroe, hedninger, satanister og jøder" (Og alt annet vedkommende kaller "oss" som ikke tror på Allah gjennom Islam)

 

2.) Vedkommende blocker en hver person som diskuterer "Islam" og "Koranen" på en skikkelig måte, gjennom å fremlegge saklig informasjon, da dette da selvfølgelig blir ubehagelig for en indoktrinert religiøs person å svare på.

 

3.) Vedkommende diskuterer ikke. Vedkommende forkynner. Om han ønsker å proklamere Islam, uten fare for kritikk, så burde han heller leid seg en reklamebanner på siden.

 

Denne tråden (Hvor både trådstarter, samt informasjon fra trådstarter, glimter med sitt fravær), funker ikke på noen annen måte,enn som en ren forkynnelse av Islam, gjennom å rakke ned på erke-fienden/religionen(e) deres "Bibelen-Kristendommen/jødedommen)

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser at du diskuterer mot en vegg her? Jeg poengterte bare feilen din, og har ikke lest stort mer enn første setning i alle innleggene dine.

 

Det er ikke riktig. Hadde jeg diskutert med en vegg, så hadde jeg nok fått noe mer fornuftig tilbake, enn hva jeg får av deg.

 

Om du ikke evner å lese mine "store" ord, som du så fint definerte det som, så må du bare si ifra, om det ting du ikke forstår (Noe det er åpenbart at du ikke gjør), så skal jeg prøve å "tegne og forklare" for deg, slik at selv du også forstår.

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At du ikke greier å se poenget i innleggene mine og må ty til personangrep i diskusjonen sier vel sitt, kos deg med veggen.

 

 

At det beste du evner å prestere, er å "kritisere" et innlegg du selv ikke forstår, bassert på et tema som ligger langt over hodet ditt, gjennom å poste teksten "facepalm.jpg", sier nok sitt.

 

Og ja, jeg tror nok at selv denne berømte veggen du snakker om, hadde klart å gi mer mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare poengterte at innholdet i innleggene dine fikk null respons, og vi har diskutert på to forskjellige nivåer hele tiden, noe du ikke greier å innse.

 

 

Vi har ikke diskutert i det hele tatt.

 

Din mentalitet :"Ditt innlegg var feil, fordi jeg sier det"

 

Jeg har tilbakevist dine påstander. Men kverrulanten i deg, som sikkert ønsket å ta en sleip en, med "facepalm", er nå blitt eksponert og nærmest blitt stilt til spott og spe, i forumet. Så nå bobler nok staheten i deg over til at du ikke kan gjøre annet, enn å svare med totalt usakelige enstavelses settninger alá :"Du har feil", for ikke å ikke gi opp mot "overmakten", som i hovedsak består av "store ord" (Som du selv sa), som du ikke evner å forstå.

Lenke til kommentar

Jeg bare poengterte at innholdet i innleggene dine fikk null respons, og vi har diskutert på to forskjellige nivåer hele tiden, noe du ikke greier å innse.

 

 

Vi har ikke diskutert i det hele tatt.

 

Din mentalitet :"Ditt innlegg var feil, fordi jeg sier det"

 

 

Og der beviste du det jeg pekte på i forrige innlegg.

 

Bruk av hersketeknikker og personangrep skaper ikke diskusjoner, det har du helt rett i.

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare poengterte at innholdet i innleggene dine fikk null respons, og vi har diskutert på to forskjellige nivåer hele tiden, noe du ikke greier å innse.

 

 

Vi har ikke diskutert i det hele tatt.

 

Din mentalitet :"Ditt innlegg var feil, fordi jeg sier det"

 

 

Og der beviste du det jeg pekte på i forrige innlegg.

 

At din mentalitet er "Ditt innlegg er feil, fordi jeg sier det"?

 

Hhehe.. Du godeste MDN.. Du er en artig skrue. Regner med samme logikken (Eller snarere mangelen på den), følger deg i en hver tråd du deltar.

 

"Du har feil, fordi jeg sier det".

 

Det funker sikkert når du diskuterer politikk med dine venner i barnehagen. Men vennligst hold deg innenfor rettningslinjenen til forumet, her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, kanskje jeg må bryte det enda litt mer ned for deg.

 

Min mentalitet har aldri vært "du har feil fordi jeg sier det", du prøver å få det til å se ut som det er min mentalitet gjennom bruk av hersketeknikker. Dette og at du gjentatte ganger tyr til personangrep er grunnen til at jeg ikke ønsket å gå inn i en diskusjon.

 

Min mentalitet var, "det innlegget var unødvendig og feilpostet" og dette påpekte jeg. Du startet da i gang hele debatten og ble tydeligvis provosert siden jeg ikke responderte på innholdet i det du prøvde så fint å få frem.

 

Morsomt hvordan du ber meg holde meg innenfor retningslinjene til forumet når dette var nøyaktig det som startet hele diskusjonen fra din side.

 

Her er det godt over 20 grader i dag, og jeg skal vekk fra pcen nå. Du ga meg hvert fall god underholdning, takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, kanskje jeg må bryte det enda litt mer ned for deg.

 

Min mentalitet har aldri vært "du har feil fordi jeg sier det", du prøver å få det til å se ut som det er min mentalitet gjennom bruk av hersketeknikker. Dette og at du gjentatte ganger tyr til personangrep er grunnen til at jeg ikke ønsket å gå inn i en diskusjon.

 

Min mentalitet var, "det innlegget var unødvendig og feilpostet" og dette påpekte jeg. Du startet da i gang hele debatten og ble tydeligvis provosert siden jeg ikke responderte på innholdet i det du prøvde så fint å få frem.

 

Morsomt hvordan du ber meg holde meg innenfor retningslinjene til forumet når dette var nøyaktig det som startet hele diskusjonen fra din side.

 

Her er det godt over 20 grader i dag, og jeg skal vekk fra pcen nå. Du ga meg hvert fall god underholdning, takk.

 

 

Her var det mye å ta fatt i.

 

Min mentalitet har aldri vært "du har feil fordi jeg sier det", du prøver å få det til å se ut som det er min mentalitet gjennom bruk av hersketeknikker

 

Dette er direkte feil. Du prøver å fortelle at mitt innlegg innholdt "feil", samt var et forsøk på å sverte koranen. Dette ble tilbake poengtert, uten at du evnet å se dette, grunnet staheten som gjennomlyses i innleggene dine.

 

Om du føler at min argumentasjon er preget av en "hersketeknikk", så er det vel mer et resultat av at din argumentasjon (Eller mangel på denne) ikke når opp, når dine primitive svar i hovedsak består av "enstavelses setninger" tilsvarende "Du har feil. Det er slik, fordi jeg sier det. Basta"

 

 

at du gjentatte ganger tyr til personangrep

 

Du la premissene for mangel på seriøsitet, da ditt første innlegg var et forsøk på å latterligjøre mitt "innlegg", ved å poste et mislykket "facepalm.jpg" (Regner med du tabbet deg ut da du prøvde å laste opp et bilde), for å håne mitt innlegg, samt fulgte tett opp under med "Du snakker bare piss og store ord".

 

Hva du tolker som "personangrep", var i hovedsak bare en respons til ditt mislykkede forsøk på å latterligjøre mitt innlegg, samt din påfølgende mentalitet og mangel på saklighet.

 

Om du føler behovet for å diskutere antatt tema i tråden, eller mitt innlegg, på en skikkelig måte, så er du velkommen til å gjøre det, så lenge dine innlegg består av noe som kan defineres som fornuft, fremfor spamming av "facepalms og min pappa er sterkere enn dine pappa, fordi jeg sier det"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...