Ituca Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Heisann Lurer på når neste gang sesation white blir arrangert i Norge? Hvor mange år mellom hver gang pleier det å være på sånne arrangementer?
Ituca Skrevet 16. april 2011 Forfatter Skrevet 16. april 2011 Det blir altså arrangert i Norge hvert år? Skjønner ikke alt det oppstyret av det skal være i Telenor Arena da hvis det blir arrangert hvert år? Trodde den type arrangement var ekslusive og dette var første gangen i Norge, men det skal altså bli en tradisjon? Spør fordi jeg ikke vet
Lakus Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 I år er det første gang det blir arrangert i Norge, men det blir ikke holdt bare i Norge. De skal ha "konsert" i både Russland, Brasil, Danmark og selvfølgelig Nederland. I hvert land er det som regel ett år mellom hvert arrangement, men alt i alt holder de flere i året mtp alle landene som er involvert. Så nei, det er nok ikke så eksklusivt at de er i Norge, det betyr bare at man slipper å dra utenlands for og få det med seg. Jeg mener jo at det å dra utenlands en halve gleden med det, men hey, det er kanskje bare meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå