Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slått i nesen, vondt i hodet og svimmel.


Boris Yeltsin

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min bror slo meg, ved et uhell, i nesen i dag tidlig. "åja, trodde jeg ikke var så nærme" var hans unnskyldning... men nok om det.

 

Jeg blødde neseblod i ca 1 - 1:30 min, før jeg fikk stoppet det. Dette skjedde for ca 8-9 timer siden, og jeg har fremdeles jævlig vondt i nesen, i hodet og er svimmel. Han slo ikke hardt, bare "tuppet" på min nese. I en alder av 23 (24 i juni), har jeg aldri blødd neseblod og vet ikke hvordan dette utvikler seg.

 

Jeg vet, eller jeg tror, at han ikke slo meg hardt nok til å gi meg hjernerystelse, og jeg føler at nesen ikke er brukket eller noe. Men jeg er som sagt svimmel, slapp og har sabla vondt i nesen og hodet. Paracett og ibux, min standard dagen-der-på-kur, funket ikke.

 

Bør jeg bekymre meg? Bør jeg oppsøke legevakten? Eller kan jeg vente til i morgen, hvis det ikke gir seg?

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Svimmel, slapp, kvalm, hodepine kan tyde på hjernerystelse. Men hvis han bare slo tuppen på nesen er det lite sannsynelig. Jeg ville slappet av noen timer, og blir det ikke bedre utover dagen, eller det forverrer seg, så kontakter du legevakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...