Gå til innhold

– Realisme for realismens skyld er verdiløst (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Om enspillerkampanjen blir bra (som den helt sikkert blir) så er det bare ett pluss!

Men for min del så er det multiplayer-delen som kommer til å telle mest. Tørr ikke tenke på hvor mange timer som er nedlagt bak flyspakene i BF2, så at fly er tilbake i BF3 er både positiv og negativt for min del (men helt klart mest positivt!).

Så bringer de sikkert tilbake infantry only kart og servere (32v32, yes!), og her er jeg nysgjerrig på om de kommer til å bruke prone, liggende stilling, eller tar den vekk slik som i Battlefield Free to Play. Husker de mange prone-duellene i Karkand, MEC soldater flyvende på magen rundt hjørnet. Gode tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

 

 

Med 64 spillere og store maps som dice lover altså større enn de største mapsa i bf2 så vil hver enkelt spiller ha mindre å si spesielt for deg som person, blir du rapa ett sted er det bare å spawne et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...