Gå til innhold

Gamer.no: Anmeldelser sent ute


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøper som regel alltid spill på grunnlag av anmeldelsen og som regel kun de store tittelene som Halo, Red Dead Redemtion, Gta osv.

Men i det siste har jeg et inntrykk av at anmeldelsene er veldig sent ute, vurderte for eksempel nfs shift 2, men hvor blir det av anmeldelsen?

Itavisen har kommet med sin anmeldelse, men det er gamer.no sine jeg stoler på. Anmeldelsen burde vel komme i nærheten av utslippsdatoen for spillet.

Er det en grunn til at det går tregt, vil dette bli bedre? :)

 

Mvh

Teddy

Endret av TeddyPua
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke si når, men omtale av Shift 2 kommer. Noen spill får vi i vanlige versjoner, andre kommer på skiver som kun fungerer på spesielle "debug-maskiner", slike konsoller har vi et begrenset antall av, slik at det enkelte ganger kan bli litt utfordrende å få til logistikken.

 

Nå er det ikke jeg som skal anmelde spillet, men det jeg har sett/prøvd av spillet lover bra. Minner litt om Forza 3 i kjørefølelse, og virket meget godt tilrettelagt for ratt/pedaler. Var en fryd med G25. :)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si når, men omtale av Shift 2 kommer.

 

Nå er det ikke jeg som skal anmelde spillet, men det jeg har sett/prøvd av spillet lover bra. Minner litt om Forza 3 i kjørefølelse, og virket meget godt tilrettelagt for ratt/pedaler. Var en fryd med G25. :)

 

Gå for all del ikke bort å kjøp dette spillet før EA har kommet med en patch som fjerner forsinkelsen du har på styringen. Er faktisk målt helt opp i 0,5 sec. Og da kan du selv tenke deg hvordan det er. Nå har jeg bare prøvd PS3 versjonen, men leser av forumet til EA at det gjelder 360 og PC også.

 

Utrolig at ikke de seriøse spillsidene på nett har kommentert dette.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si når, men omtale av Shift 2 kommer.

 

Nå er det ikke jeg som skal anmelde spillet, men det jeg har sett/prøvd av spillet lover bra. Minner litt om Forza 3 i kjørefølelse, og virket meget godt tilrettelagt for ratt/pedaler. Var en fryd med G25. :)

 

Gå for all del ikke bort å kjøp dette spillet før EA har kommet med en patch som fjerner forsinkelsen du har på styringen. Er faktisk målt helt opp i 0,5 sec. Og da kan du selv tenke deg hvordan det er. Nå har jeg bare prøvd PS3 versjonen, men leser av forumet til EA at det gjelder 360 og PC også.

 

Utrolig at ikke de seriøse spillsidene på nett har kommentert dette.

 

Hei du, takk for svar i begge kanter. Ja jeg har nå testet spillet, og det var kjøring som var 10 ganger så dårlig som på både forza og gt5. Og med ratt var denne forsinkelsen helt grusom. Men har du hørt at det kommer en patch? Forstår ikke hvorfor de gir ut spillet før de har fikset det, kan jo ikke være meningen det skal være slik.

Lenke til kommentar

Jøss, jeg lette spesielt etter dette problemet (da jeg ikke klarte å spille Shift 1 av samme årsak), men jeg opplevde ingen problemer. Nå er det noen uker siden, så de kan jo ha endret noe, men det høres merkelig ut. Jeg spilte stort sett på PC med Logitech G25. Sikker på at de som har problemer med ratt har skikkelige ratt? Spesielt Xbox 360 er jo kjent for å behandle de fleste ratt som en gamepad rent teknisk, slik at du ender opp med et (kanskje forenklet) gamepad-tilpasset kontrolloppsett likevel.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Jøss, jeg lette spesielt etter dette problemet (da jeg ikke klarte å spille Shift 1 av samme årsak), men jeg opplevde ingen problemer. Nå er det noen uker siden, så de kan jo ha endret noe, men det høres merkelig ut. Jeg spilte stort sett på PC med Logitech G25. Sikker på at de som har problemer med ratt har skikkelige ratt? Spesielt Xbox 360 er jo kjent for å behandle de fleste ratt som en gamepad rent teknisk, slik at du ender opp med et (kanskje forenklet) gamepad-tilpasset kontrolloppsett likevel.

 

Noen nevnte at på PC versjonen kunne dette unngås ved å ikke bruke logitech profiler programmet. Men jeg skal teste dette til mandag selv, for da bytter jeg PS3 versjonen min med en PC versjon. Har Logitech MOMO ratt, og det er vel bra nok.

 

Ellers kan du jo lese denne tråden her.

 

 

Kjøpte egentlig PS3 versjonen da jeg er blitt for gammel for å spille data med oppkoblet ratt hjemme (enklere med PS3 da), men nå plukker jeg opp PC versjonen så får jeg prøve den på LAN istedenfor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...