Gå til innhold

Sommerens beste laptop-tilbud?


Anbefalte innlegg

Whitebox selger samme maskin som z-note 4100, under et annet navn, cl50. Med følgende spesifikasjoner til 11 995,- ekskl. mva og frakt:

 

1,5 ghz intel p-m

512 mb ram

60 gb 4200 (el. 4500 er ikke sikker) rpm

ATI Radeon 9000 mobile 64mb

Minnekortleser

3 usb 2.0

integrert w-lan og 10/100mb nettverkskort

dvd-spiller/cd-brenner

15" skjerm

2,8 kg

bæreveske med på kjøpet

 

Blir det bedre? Zepto selger samme versjon til noe over 19 000 inkl mva ekskl frakt... Jeg slo iallefall til, han var t.o.m. snill og ga meg kensingtonlås med på kjøpet...sjippi!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, er ikke selger, men siden de av en eller annen grunn ikke har reklamert for tilbudet (virket som de testet hvordan "jungeltelegrafen" fungerer elns), tenkte jeg at jeg like godt kunne legge ut alle spesifikasjonene. fant selv ut at de solgte gjennom tråden "whitebox!" men altså, for all del, ikke slå til hvis du hater meg så intenst bare fordi jeg "reklamerer" for whitebox og derfor er nødt til å være ansatt der... trodde dette var et forum hvor man skulle tipse om gode tilbud, men for all del. og papp: du passer til nicket ditt, les før du spør?

Lenke til kommentar

jaja, mulig jeg var litt rask på labben der ja.. men det høres veldig merkelig ut. At de selger en maskin som tilsvarer en zepto til en mye hyggeligere pris.... men men. Sendte forøvrig en mail til whitebox for å høre om tilbudet.

Lenke til kommentar

Tok kontakt på mail med whitebox jeg og... sa at jeg hadde lest om masnkinen på hardware.no og om de kunne sende specs og pris... fikk svar etter 45 min... tilbudet gjelder visstnok bare i juli... men det er jo et dritbra tilbud!!!! så fortsett med å legge ut sånne ting a folkens!

Lenke til kommentar

godt å høre noen som ikke vil se hodet mitt på et fat :) er jo et abnormt genialt tilbud, men ville ikke legge det ut før jeg hadde bestilt selv da, for var redd for å måtte vente lenge :p får den forhåpentligvis til tirsdag... dette er gutten som gleder seg kan jeg love deg!!

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg engang ville vurdert å handle hos whitebox etter all den dårlige kritikken som er å finne om de. Ved et så stort innkjøp er en god leverandør ekstremt viktig.

 

og btw

Kamikaze1: Selv kjukkaser på 150 kg ville slått deg på 1500m :wink:

Lenke til kommentar

fikk den klokken 8 i dag. for å si litt om maskinen. støyer minimalt, bør fungere bra på biblioteker og lesesaler dette. kjøpte med 5400rpm, merker noe lyd fra den, bør nok velge 4200 som er originalt hvis støy er helt avgjørende. det kommer litt lyd fra tastaturet, men ikke mer enn at jeg ikke blir sjenert iallefall. pekebrettet er glimrende, fast, og gir ikke en lyd fra seg whatsoever. likte godt designet. løsningen for å få på norsk tastatur fungerte veldig bra, ingen minus etter min mening, nå har jeg jo både engelsk og norsk på... den blir ikke spesielt varm. skjermen er god, og den er godt beskyttet etter hva jeg føler å ha erfart så langt. førsteintrykket er meget, iallefall til en så glimrende pris :) anbefales på det varmeste, er også godt fornøyd med den servicen de har gitt MEG. kjenner ikke til andres erfaringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...