Gå til innhold

Slik er Nintendos 3DS (3DS)


Anbefalte innlegg

Enaste minus er at volum spaken er samme plass. Dette er en dårlig plassering! Folk holder hendene/fingrene langs siden, og ofte vil du ufrivilling enten max den opp eller dempe helt ned. Noe som er drit plagsomt. Fatter ikke at de satt volum på motsatt side av skjermen der 3D slideren ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet 3DS på en launch event, hvor det var til sammen 19 spill og "trailere" man kunne sjekke ut, sånn ca. Synes egentlig dette er en tech-hype enn hva det er noe annet pr i dag.

Det har nok bedre potensiale for viderutvikling. Jeg kommer ikke til å skaffe meg en med det alle første. Senere, kanskje.

 

Som regel skrudde jeg av 3D-effekten om jeg testet noe "over tid". Mye så veldig bra ut med 3D (bl.a Metal Gear Solid spillet). Jeg kunne aldri ha på full effekt, men det er vel noe som er individuelt.

 

Det ble vel også sagt at man får mer FPS av å skru av 3D-effekten, og at man da igjen sparer strøm.

 

Da det er sagt virket det som ungene koste seg da de testet konsollen, så de har nok mer igjen for pengene, enn en eldre gamer som er mer bevisst på hva han/hun vil ha.

 

Men det var jo stilig å ta bilder med 3D effekt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...