Gå til innhold

Verdens beste gamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann gaming-Norge!

Folsen her og jeg vil bare meddele at verdens beste gamer har nå begynt å skrive anmeldelser!

Jeg har ikke skrevet mange enda, men motivasjon og entusiasme er på plass og tyter ut både ører og øyer.

FOLSEN+Zelda.png

Mine spillanmeldelser er litt annerledes enn de andre der ute, men annerledes på en god måte <3

Jeg legger fokus på om jeg faktisk har det gøy mens jeg spiller, og det som får meg til å ha det gøy er følgende:

Innlevelse

Sjarm

Utstrålig

Historie

Originalitet

Musikk og lyd er også viktig.

Grafikk derimot er noe jeg strengt tatt ikke tenker spesielt over når jeg spiller, HAHA JEG BARE JUGER, selvsagt tenker man på grafikk, men god grafikk er i mine øyne ikke noe som er vesentlig for å gjøre et spill bra, selvsagt fins det unntak, og det fins også spill som bruker grafikken til sin fordel ved å inkorporere gameplay elementer som krever en kraftig grafikkmotor. Og selvsagt finnes det også de spillene som bruker grafikk til å projektere sjarm og utstråling, og det er hva jeg mener grafikkens oppgave burde være.

I tillegg til å skrive vanvittige anmeldelser tegner jeg også en ny tegning per anmeldelse som representerer noe ved spillet, men med meg selv som motiv.

Disse tegningene/maleriene bruker jeg ofte flere dager på og jeg tror de kommer til å bli verdt mye når mine dager er omme.

TA EN TITT VEL!

http://pwnordie.blogspot.com/

Tar også gjerne imot ønsker om anmeldelser folk skulle likt å lese!

Kom også med tilbakemeldinger om mine anmeldelser her på forumet. Negative og positive blir verdsatt like høyt som mitt eget liv.

HURRA FOR FOLSEN!

Endret av Folsen
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ny anmeldelse ute igjen!

En klassiker fra 1993 denne gangen! Maniac Mansion 2: Day of the Tentacle. Ingenting som et godt gammaldags adventure-spill til å lette på humøret :)

FOLSEN+Day+of+the+Tentacle.png

Interessert i å lese anmeldelsen? Klikk på linken her: PWN or Die!

Hilsen Folsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...