Gå til innhold

Trailer: Ship Simulator Extremes: Ferry Add-on (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er mest fascinerende for min del er at det tydeligvis må finnes et marked for alle disse simulatorene. Buss, anleggsmaskiner, tømmerhogging, tog, landbruksmaskiner... mange av simulatorene er ikke bare tilfeldig shovelware heller, det er seriøse studio som har lagt ned ganske mye jobb i produktene sine. Noen må jo kjøpe disse titlene.

Lenke til kommentar

Det som er mest fascinerende for min del er at det tydeligvis må finnes et marked for alle disse simulatorene. Buss, anleggsmaskiner, tømmerhogging, tog, landbruksmaskiner... mange av simulatorene er ikke bare tilfeldig shovelware heller, det er seriøse studio som har lagt ned ganske mye jobb i produktene sine. Noen må jo kjøpe disse titlene.

 

Sim miljøene har en ganske hard core base tror jeg som bruker mange mange timer på slike spill, så at det er et market overrasker meg ikke når det finnes hobbier som Plane Spotting osv...

 

Har selv brukt mange timer på en haug av forskjellige simulatorer, og det er ganske så gøy synes nå jeg...

Lenke til kommentar

Det vStep har gjort her er utrolig bra arbeid, samtidig som de lager Nautic Simulator, som dette spillet er basert på. Bare at det går til skole simulatorer og div.

Men det som fascinerer meg mest er at forumet til shipsim påvirker hele spillet, de tar til seg alt og lager spillet etter brukerens ønsker og ikke bare lager spillet på sinne egne ark. De har også kjørt en del konkurranser som brukerne selv kunne lage skip og vinne premier og få det inn i spillet. Var med på den selv men ble dough aldri ferdig.

 

Ser også nå at SCS følger brukeres råd på kommentarer de legger igjen på bloggen, hele Euro truck Simulator 2 blir så si basert på hva spillerne selv ønsker. Sånn burde også de fleste andre spillselskap gjøre. De danner mer sosialt spill der alle kan ha en tanke innom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...