Gå til innhold

Nettrollespill med ett eneste liv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening: Dette er det dummeste, idiotiske og mest meningsløse unnskyldningen til MMO jeg noen gang har lest i hele mitt liv. Om jeg vil prøve Salem om kaste bort tida mi? Nei takk, jeg er ikke en av dem for å si det forsiktig. De som vil kan spille det, jeg bryr meg ikke. Jeg holder meg langt unna slikt som jeg selv mener er søppel, og det at man må begynne på nytt er en uendelig god nok grunn til at jeg aldri skal spille dette møkket uansett hvor "bra" eller "fantastisk grafikk" det har. Driter i hva andre mener om meg og min mening :)

Lenke til kommentar

"Min mening: Dette er det dummeste, idiotiske og mest meningsløse unnskyldningen til MMO jeg noen gang har lest i hele mitt liv. Om jeg vil prøve Salem om kaste bort tida mi? Nei takk, jeg er ikke en av dem for å si det forsiktig. De som vil kan spille det, jeg bryr meg ikke. Jeg holder meg langt unna slikt som jeg selv mener er søppel, og det at man må begynne på nytt er en uendelig god nok grunn til at jeg aldri skal spille dette møkket uansett hvor "bra" eller "fantastisk grafikk" det har. Driter i hva andre mener om meg og min mening "

 

Ok..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...