Gå til innhold

TEST: HP Photosmart eStation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salgstrikset fra HP? Ja prisen på ca. 3000 er stiv, men synes ikke den er for stiv... det er faktisk andre selskaper som selger liknende printere for over 5000. Og vet ikke om dette bare er kun jeg og andre som har registrert HP-dataen sin, men har fått flere e-post tilbud fra HP om å fremkalle bildene sine hos HP/Snapfish for bare 1 øre per bilde (så det blir 100 bilder for 1 krone ja), man må bare lage en Snapfish-konto (gratis) så laster man opp bildene og de kommer i posten etter 3-4 dager ;) ganske billig synes jeg, fremfor å printe ut middels bra bilder på hjemmeprinteren som bruker masse blekk per bilde ;)

Lenke til kommentar

Vel alle er forskjellige. For mange tradisjonelle brukere er jo dette ingen favoritt, men hos dem som liker slike printere som dette er jo det midt i blinken da :) Selv synes jeg det er veldig interessant med en printer med en sånn skjerm, det er jo på en måte en liten iPad touch-skjerm man kan ta med seg rundt i huset og lese nyheter og andre nettsider, sjekke matoppskrifter på kjøkkenet, facebooken sin, eposten sin og skjekke bilder uten at man trenger å skru på PC-en sin. I tillegg skriver denne printeren med god kvalitet. Ganske kjekt synes nå jeg da :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...