Gå til innhold

Min animasjons serie "The Poo"


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her.

 

Et prosjekt jeg har drevet med i lang tid nå er en serie kalt "The Poo". Det er en mystikk, skrekk, humor serie som byr på langt flere overaskelser en bare bæsj...

 

Jeg vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger på den nye sniktitten til den oppkommende episoden.

 

Chapter 5 Sneak Peek.

 

[video=youtube;UyvTrxBZIiQ]

 

 

Her er Sneak Peek til Chapter 4 om folk ikke har fått med seg den.

 

 

Chapter 4 Sneak Peek:

 

[video=youtube;Lt5A-Y5jVLw]

 

 

 

Jeg setter stor pris på kritikk og slikt.

 

 

 

Litt generelt om serien:

The Poo Season 1 er en paint-tegneserie jeg laget for et par år tilbake. Greia var at jeg hadde en kul historie jeg ville få filmatisert, men hadde ikke nok ressurser til det. Derfor satt jeg meg ned alene og lagde det i tegneserie form istedenfor. Men det ble liksom ikke helt det samme, siden disse tegningene er såppas dårlig var det umulig å få frem det seriøse utrykket jeg ville ha. Derfor forandret jeg hele greia til en barnslig / random / humoristisk versjon. Historien er fortsatt der, men få folk ser det. Folk tror alt sammen fysisk handler om bæsj, noe som er forståelig siden serien heter "Bæsj". Og det faktum at de 2 første episodene stort sett handler om bæsj og promp.

 

Om noen bestemmer seg for se gjennom får man prøve å ta det litt seriøst i tillegg :-) Det er en innvikla liten serie, innspirert av serien Lost sin dramaturgi.

 

Det er sesong 2 jeg er stolt av.

 

Veldig mange starter og se Sesong 1, men synes det bare virker som tull og fanterier, så de stopper etter 2 episoder. Folk tror det faktisk dreier seg om kun bæsj og fis.. Men neida, jeg er veldig stolt av hele greia jeg har laget. Det er meget vanskelig å henge med i sesong 2 om man ikke ser sesong 1 først.

 

Men kanskje Sneak Peekene vekker noe interesse!

 

 

Her er resten av episodene i rekkefølge:

 

Sesong 1:

 

The Poo : Chapter 1:

 

The Poo : Chapter 2

 

The Poo : Chapter 3

 

The Poo : Chapter 4

 

Finale:

The Poo : Chapter 5 (Part 1)

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2)

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2) Exodus

 

 

Bonus Episode: The Gun Shop Man's View

 

Sesong 2:

The Poo season 2 Promo Trailer:

 

 

 

The Poo Season 2:

 

Season 2: Chapter 1:

 

 

Season 2 : Chapter 2:

 

 

Season 2 : Chapter 3:

 

 

Season 2 : Chapter 4:

Endret av Rino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...