Gå til innhold

Ikke kjøp iPad-abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker tvilling sim fra Netcom uten problemer.

På telefonen har jeg iConnect og på iPadden et tvillingkort. Dette kortet er låst til databruk og forstyrrer ikke taletrafikk på telefonen

Pris for databruk på iPad er kr 30,- pr måned uansett bruk

 

Hei,

 

Da har vi sjekket med NetCom og de kan bekrefte at tvilling-SIM i nettbrettet fungerer. Det er helt riktig at man må ha data-SIM, men dette tilbyr i alle fall NetCom som tvilling-SIM til abonnementet. NetCom sier til Mobilen.no at dette er en løsning som vil lønne seg for flere av deres mobil- og nettbrett-kunder.

 

Det er naturlig å tro at andre operatører også vil legge til rette for dette, om de ikke allerede gjør det.

Lenke til kommentar

Til dere som benytter iconnect og tvilling-sim. Ringer samtaler som normalt til telefonen med hoved-sim? Jeg som forhandler har kontaktet netcom ved fler anledninger og blitt fortalt at dette ikke lar seg gjøre uten mulig tap av innkommende samtaler til hoved-sim. Er jo helt supert at det fungerer, da skal jeg ta med meg dette:)

Til dere med telenor og datakort; Har dere bedriftsabonnement?

Lenke til kommentar

ikke gre ipad og galaxy tab under samme kam. ipad er et surfebrett, mens galaxy er en forvokst smarttelefon. Derfor må man ha et vanlig telefonabonnement på galaxy mens ipad trenger man bare et mobilt bredbånd. netcom har halv pris på mobilt bredbånd i et år. da koster det 125 kroner i måneden og du har fri bruk.

 

netcom har noe som heter mobilt bredbånd tvilling som ikke forstyrrer teletrafikken på sim kortene.

Lenke til kommentar

ikke gre ipad og galaxy tab under samme kam. ipad er et surfebrett, mens galaxy er en forvokst smarttelefon. Derfor må man ha et vanlig telefonabonnement på galaxy mens ipad trenger man bare et mobilt bredbånd. netcom har halv pris på mobilt bredbånd i et år. da koster det 125 kroner i måneden og du har fri bruk.

 

netcom har noe som heter mobilt bredbånd tvilling som ikke forstyrrer teletrafikken på sim kortene.

 

Se siste sak om dette tema:

- Det vi tilbyr er veldig bra

At du ikke får tvilling-SIM til nettbrettet ditt er helt greit, mener Telenor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...