Gå til innhold

Die2nite, browser zombie survival


Anbefalte innlegg

Hei,

I lys av utgivelsen av zombie spillet die2nite, som er inspirert av fallout og denne typen spill så håper jeg flere her begynner å spille

jeg håper å få i gang noen coalitions mellom spillere slik at vi kan overleve nettene med zombie angrep.

 

ingame nicket mitt er ashwa,

registrer deg og gjerne bruk meg som referanse å kom med nicket ditt i denen tråden :)

 

www.die2nite.com

 

die2nite.wikia.com har info om utstyr og special zones

 

snakkes ingame

Endret av ashwa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyst å utdype litt hva dette går ut på?

 

Du starter som innbygger i en by med ca 40 andre spillere i en postapokalyptisk zombie infisert verden.

Du har valget mellom å jobbe sammen med de andre i byen din om å bygge nødvendige bygg og forsvar eller å stjele å drepe dine medborgere.. det er innbyggerene selv som bestemmer hva som skal skje med hvem, og hvis ingen liker deg så kan de stemme deg ut av byen. så samarbeid funker best mener nå jeg.

 

du må spise, drikke, å høre musikk, ta medisinene dine og egentlig alt vi driver med til hverdags for å kunne overleve og være produktiv.

bygg våpen og gå på ekspedisjoner i utmarka rundt byen deres for materialer..

 

mer info på hjemmesiden :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg har spillt dette siden release^^ har vell rundt 600 soul points nå tror jeg.

 

har en ganske solid coalation jeg er i akuratt nå med 2 grupper på tilsammen 10 heroes. så vi prøver å gjøre det best mulig i den nye byen våres.

om det er flere som har lyst til å bli med på vår ide med å lage en 40 mann big coaliation så er det bare å kontakte meg.

 

Ingame Nick:

Garometrix

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...