Gå til innhold

MMORPG - Noen forslag til gode spill?


Anbefalte innlegg

Jeg startet med Warhammer Online igjen i går. GOA som var ansvarlig for den europeiske versjonen har trukket seg og Mythic har nå overtatt serverne, noe som betyr at alle kan spille på enten europeiske servere eller amerikanske servere.

Alle avatarer fra den europeiske versjonen er flyttet over til Mythic uten noen problemer.

 

Selv spiller jeg destruction på Karak-Azgal :)

Må man ikke kjøpe spillet i butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre, får ikke patchet. Har prøvd å spørre på forumet (det er kun ett forum?), men får ikke svar der. Har kontaktet kundesupport, men får ikke svar der heller. Rapporten så langt blir nok "styr unna". :(

 

Edit: Fikk var på posten på forumet. "You need the internet." Snakker om modne folk. Tror jeg dropper hele driten.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Dessverre, får ikke patchet. Har prøvd å spørre på forumet (det er kun ett forum?), men får ikke svar der. Har kontaktet kundesupport, men får ikke svar der heller. Rapporten så langt blir nok "styr unna". :(

 

Edit: Fikk var på posten på forumet. "You need the internet." Snakker om modne folk. Tror jeg dropper hele driten.

Kjipe greier, men takk for advarselen! ;)

Lenke til kommentar

Prøvde igjen for en liten stund siden, men fikk ikke kontakt med serveren. Sannsynligvis var den nede for vedlikehold. Nå er den oppe igjen, og patchen lastes fortsatt ikke ned. Har slettet spillet og kommer ikke til å installer igjen. Kjipt, men det er heldigvis ikke så lenge til neste bra MMO kommer.

Hvilket snakker du om?

Lenke til kommentar

Kjøpte Darkfall Online i helgen. Warhammer Online er veldig moro, men jeg hadde bare 14 dager "welcome back"-thingy.

 

Open PVP. Free loot. No levels. Persistent world.

 

Dette skaper litt "frykt" for å utforske hva Darkfall kan tilby pga. man kan miste utstyr man har på seg, men utstyr er ikke så veldig vanskelig å skaffe. Har jobbet med blacksmithing så jeg kan lage rustning til meg selv.

Lenke til kommentar

Takk for tips, laster ned Perpetuum nå. :)

 

Edit: Har gått gjennom tutorialen to ganger, og det blir nok en tredje gang også. Men til å være et MMORPG på litt over 800MB var det slettes ikke verst. Vet ikke helt om jeg liker at det ikke er noen trial, men på den annen side kan vi jo kjøpe fire dager i slengen til atten spenn. Det kan jeg leve med. :) Skal avgi ny rapport om noen dager når jeg er kommet mer inn i det.

 

Edit 2: Hvordan sletter jeg folk jeg har laget? Jeg forstod så lite av karakter editoren at jeg lagde en tilfeldig fyr, men jeg vil ha ham bort og lage en ny jeg forstår noe av.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt noen timer uten å forstå bæret av hva jeg egentlig driver med og uten å bli engasjert i kampene bestemte jeg meg for å droppe Peternuum. Med en del polering, bedre kamper og mer tilgjengelig gameplay hadde det nok blitt bra, men det var ikke noe for meg. Men den 300MB store klienten kan jo lastes ned gratis, og de fire første dagene koster atten spenn. Det er vel verdt å prøve for alle som vil ha et nytt MMO. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...