Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir det av haterne? Eller sitter de og venter på nye negativt artede artikler å trolle om? Merker meg at artikler vedrørende bruddet Get hadde i forhandlingene med tvnorge genererte vesentlig flere tilbakemeldinger enn denne artikkelen gjør. De største avisene har ikke en gang åpnet for kommentarmuligheter på dette slik de hadde for den opprinnelige saken! Typisk nordmenn... Så sinnsykt forelsket i det å være fornærmet! Bare gratis kodltbord stiller høyere... Jeg håper at de som truet med oppsigelse på diverse forumer, kun minutter etter at forhandlingene brøt sammen, faktisk har levert inn sine bokser sitter og angrer så innmari nå. Jeg mener at en leverandør som faktisk går noen runder i ringen med innholdsleverandørene må være vesentlig mer opptatt av sin kundebase enn de som aksepterer første forslag umiddelbart. Jeg føler meg i alle fall ivaretatt! Når det fra begge sider kommer at forhandlingene har vært harde, er det selvfølgelig et mye bedre tegn enn "vi ble enige med en gang vi! good times!". Nå må folk se til å moderere seg litt før de skriker "oppsigelse!!!" til alt som er. Dette må gjenkjennes som forhandling på høyt nivå til oss kunders fordel. Sutreunger!

Lenke til kommentar

Uansett om vi get kunder får tvnorge max eller ikke så er jeg utrolig skuffet over Get.

Jeg sender en e-post får svar 14 dager senere.

Jeg har sendt Get utrolig mange e-poster. De svarer faen meg alderi. Lurer på hvor masse problemmer de egentlig har.

 

Jeg bor i blok og får ikke lov og sette antenne på taket så riks tv er uteluket parabol kan jeg heller ikke sette opp.

 

Er så møkk lei dette selvskapet at jeg kan spy snart.

Var bedre der vi bodde før med Altibox.Lenge leve altibox

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk vil ha Get i huset. Makan til søppelfirma skal du lete lenge etter. Min Getselger sa at TVNorge HD ikke var noe bra. Så var Max også en dårlig kanal. NÅ er plutselig TVNorge HD og Max fine kanaler som Get skryter av. Håper noen får kastrert selgerne i Get. De er virkelig uærlige folk som ikke er til å stole på. Nei, har du mulighet, velg noe annet enn Get!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...