Gå til innhold

Nå ligger bursdagen din på nett - igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei til bursdag?

Skattelistene, som Örner sier, er jo mye, mye verre. Og det finnes jo ingen fornuftig grunn til at folk skal få sjekke dette heller! Ikke annet enn nysgjerrighet og å ha muligheten til å legge seg opp i andres saker. Det sier ingenting om man har flere jobber, eller lignende i skattelistene, og derfor er også sammenligning av andre i samme jobb, eller egentlig noen form for sammenligning ute av diskusjonen også. Hvis noen i min 100%-jobb sjekker meg, vil de se at jeg tjener nesten 150% av hva dem tjener (Uten at jeg har sjekket dem, selvfølgelig), da jeg har to jobber. Hvorfor skal NOEN andre vite hva jeg tjener? Ta gjerne bursdagen min, den driter jeg i, og kanskje får jeg noen ekstra gratulasjoner. I verste fall må de som faktisk er ute etter bursdagen min en av to ting: Spørre meg direkte, eller finne ut av den iløpet av 10 minutt selv. Fødselsår finner du i skattelistene, da er det bare datoen igjen, som svært mange legger ut på Facebook, eller andre plasser, så lenge de slipper å legge ut årstallet...

Lenke til kommentar

Leste akkurat dette, synes det passer inn her:

"The most merciful thing in the world, I think, is the inability of the human mind to correlate all its contents. We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.

The sciences, each straining in its own direction, have hitherto harmed us little; but some day the piecing together of dissociated knowledge will open up such terrifying vistas of reality, and of our frightful position therein, that we shall either go mad from the revelation or flee from the light into the peace and safety of a new dark age."

H.P. Lovecraft, The Call of Cthulhu, 1926

Lenke til kommentar

Tjenesten finner ikke meg.

 

Nettopp fordi jeg ikke har nummeret mitt i telefonkatalogen.

 

av samme grunn finner heller ikke www.iam.no meg på nett. :D

 

løsningen for å sjule seg for disse basene er å reservere seg mot nummeropplysningen på nett.

( men da kan heller ikke bekjente søke deg opp )

 

Til gjest som har fjernet muligheten for søk på telefonkatlogen på nummeret sitt.

 

jeg ville søkt på nummeret på www.1888.no og www.1880.no også. bare sjekket om det var mulig å søke opp.

 

jeg måtte gjøre 1888 oppmerksom på at jeg hadde reservert meg mot oppføring. ( fant ut om at jeg sto der når www.iam.no fant meg )

 

nå finner ingen slike tjenester meg.

 

Burde stoppes slik som iam ?? iam er ABSOLUTT ikke stanset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...