Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Solo rekorden er bare på round 28, der hadde jeg hk121 oppgradert og thundergun oppgradert. Hadde åpnet alt og hadde alle perkene men var skikkelig uheldig med quick revive perken, brukte den 2 ganger før runde 10 :(

Bruker den samme taktikk som de fleste andre, og når snur meg å pepprer 150 skudd med hk121 v2 og de fortsatt strømmer på :p fy f... man samler poeng da xD

Prøver å få wonder weapon og Lmg's ganske tidlig og juggernog så klarer mam lett 20 runder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Åpne alle døreme. ha thundergun å en helt vanlig mp5 funker fjell. dra de meg deg rundt scenen et par ganger så går du nedover salen mot lobbyen å tar runden.

med mp5 får du samla mye poeng. hadde runde 250,000 points på slutten jeg. men du kan å satse på mysterybox å få hk å andre våpen, men når du går tom for ammo vil jeg anbefale å kjøpe mp5. på runde 50+ tåler hver zombie 7-8 magazin ca ;)

så etter runde 30 vil jeg anbefale å bruke fellene...

bare å prøv seg litt frem så finner du sikkert en fin måte. grunnen til at jeg døde på runde 57 var at jeg ikke gadd å spille lengere satt fra 03:00 - 11:00 ca ;D

men skal prøve en gang senere å da skal jeg klare langt over 60 ^^

 

 

Noen som vet hva verdensrekorden er btw ?

når man ser bort fra glitch.. ser folk har kommet til 99 med 2spillere eller fler :S

Lenke til kommentar

Nice. Jeg bruker samme taktikk bare at jeg kjører Zeus Cannon of AK74u. Jeg kjører alltid rundt hele banen for å minimere sjansen for at en zombie spawner foran meg sånn at jeg eventuelt blir nødt til å bruke Zeus Cannon/Thundergun.

 

Jeg har klart å dra meg frem til runde 71 kun på grunn av et veddemål, men lengre orker jeg ikke å komme.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Kino der totel solo 50

Five 28

Acsension 42

Call of the dead 34

Shangri la 41

 

Kjører altid på med Raygun og pack-a-puched ak74fu2 . Dermed har jeg alltid ammo. Man kommer ikke langt hvis man spiller med random players. Spill med EN venn. Legg opp en taktikk.

Endret av mathjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...