Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har spilt "five" enda? Jeg og et par venner prøvde den, men vi finner ikke random boxen. Har lett overalt men finner bare bokser med bamser på :huh: . Starter den et fast sted hver gang?

 

Annet enn det er banen genial, har ikke hatt det så gøy i en zombie mode på veldig lenge :p.

Endret av Kidnet
Lenke til kommentar

Over hver de forskjellige "fixed locations" hvor boksen kan dukke opp, finner du et ganske basic kart over banen. På kartet finner du flere lyspærer. Den lyspæren som lyser grønt viser hvor boksen er. Det skulle ha løst problemet ditt. Den eneste ulempen er at man ikke er så voldsomt kjent med banen per dags dato sånn at kartet er vanskelig å tyde.

Endret av HailTheUser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

kanon med en slik tråd, vurderte å lage en selv men ser det ikke trengs :)

 

Vell jeg har da pers på wave 26 i 2 player(egentlig 3, men han ene fikk dc)

4-player er persen på 24. Taktikken er ikke å ''holde fortet'' på noen som helst måte, jeg vil påstå det er det dummeste du gjør. Vi starter som oftest med å kjøpe Olympia(hagla i starten) og bruker pistol og litt kniving helt i starten. På wave 3 og utover bruker vi bare hagle, vi liker ikke at folk gjør feil :) Vi venter i første rommet til hundene kommer og av og til en runde til etter det, kommer ann på på hvor mye penger vi har. Der etter åpner vi alle dørene fram til Scenen(der man tar på strømmen). På veien kjøper alle mp40. Med scenen holder 2 døren og 1 på hvert vindu, de som holder døren er de med minst penger. Vi venter der til hundene kommer på nytt, eller til det rett og slett blir for vanskelig. Etterpå tar vi på strømmen. Etter strømmen er på løper vi stort sett i sirkler rundt mappet, gnakse grei tact. Eneste grunnen til at vi pleier å dø er på grunn av tabber av 1 eller flere. En annen viktig ting som bør nevnes er at man ALLTID må ha juggernaut. Hvis ikke blir man drept på 1-2 hits. vi pleier også å gå inn i portlaen i begynnelsen av hver runde bare for å få tynnet ut rekkene, og kanksje noen skal oppgradere.

 

den runden når vi kom til runde 26 oppgraderte vi bare mp40, med mp5k i bakhold, som ikke var oppgradert. Grunnen til at vi valgte å ikke oppgradere begge er fordi penger, eller points, kan bli et problem å få tak i når skudd koster 4,5k points. Variasjonen kan være stor, får man et ekstremt bra våpen i random boksen bør man vurdere selv hva man skal ha.

 

Lykke til håper dette hjelper dere, vet ikke om det er den beste taktikken men har ikke funnet noen bedre måte enda.

 

Bør også nevnes at vi er 4 stykker som kjenner hverandre og som snakker på skype sammen så det hjelper litt å spille med folk man kjenner, men man kan klare en runde aleine. :)

Lenke til kommentar

Har ikke spillt så mye Kino der toten eller five enda.

 

På Dead Ops ligger derimot jeg og en kompis på 14, og 15 plass verdensranking (360) med henholdsvis 1,6 og 1,7 millioner poeng. (fredag sist uke)

 

På Der Reise kom vi en gang til runde 39, (2 stk) med oppgradert trench gun, Wunderwaffe og ray gun.

Lenke til kommentar

Her har jeg en solid solostrategi. Å spille solo er by far det enkleste på zombie.

 

Begynn med å hold deg på spawn til wave 4 begynner. Kjøp M14, og ikke Olympia. Kjøp også quick revive. Det er viktig å få med seg så mye poeng du klarer i starten. Etter wave 3, kjøper du opp til du kommer til det rommet hvor du finner to svære trapper. Kjøp MP40, MP40 er svært billig i drift i forhold til de andre SMGs. Med MP40 er du klar for første runde med hellhounds, enten camp i et hjørne med god oversikt, eller rett og slett spring rundt. Det spawner bare en dog om gangen i lav lvl. Når du er ferdig med det, jobb deg frem til teaterscenen. Ikke skru på strømmen før du har råd til Juggernog. Når du har råd, kjøp ASAP.

 

Etter at du har skaffet deg juggernog, så kan du holde deg på scenen hvis du vil. Glem turret og random box. Eventuelt kan du begynne å rushe mapet ved å springe opp teatersalen og opp trappene fra spawn. Når du rusher, så er det viktig at du snur deg og skyter zombier som er etter deg, men IKKE stopp for lenge, for da begynner zombier å spawne der hvor du skal rushe. Det vil av og til være en enslig zombie som hopper ut bak deg, så vær oppmerksom.

 

Hold på slik til du har kommet til wave 15. Da er det på tide å oppsøke mysteri box. Det våpenet du vil ha, er Thundergun og eventuelt monkeys. Jeg kommer tilbake med Thundergun senere. Start med å åpne resten av dørene som fører ut til bakgården til teateret og inn til spawn. Nå er din rute endret til å springe rundt hele mapet, i stedet for i midten og rundt. Innen wave 20 bør du ha skaffet deg Thundergun. Det som gjør Thundergun så viktig er at den kan "cleare veien" din. Hvis du kommer til en trapp hvor det ikke er så mye rom så er det lurt å holde Thundergun klar. Etter runde 20 tar nemlig zombiene mye damage, og det som kan skje er at de zombiene som kommer og tar deg bakfra (that's what she said) før du har fått drept den zombien som hindrer deg foran. Thundergun ble sikkert laget for nettopp denne grunnen. Etter runde 20, består det meste av å rushe rundt mapet, og snu seg for å skyte.

 

Etter at du har klart å komme deg til runde 30, blir det litt anderledes. Nå vil du finne ut at zombiene tar så mye damage, at det er nytteløst å drepe dem med vanlige våpen. Da er strømfellene din beste venn. Bruk strømfellene aktivt for å eliminere zombiene. Nå er du avhengig av fellene for å drepe zombiene. Ditt konvensjonelle våpen sin rolle er nå å samle sammen poeng for å kjøpe disse fellene. Ikke vær redd for å slite med poeng. Hvis du snur deg og skyter et par magasiner inn i zombieflokken, så vil du alltid gå poengmessig i pluss.

 

Glem å oppgradere våpen. Oppgrader Thundergun om du ønsker. AK74u eller MP40 er to bra valg for denne typen taktikk. Hvis du oppgraderer et av disse to, så vil du slite med poeng fordi ammo koster 4500,- per refill.

 

Med denne taktikken har jeg kommet til level 43, og jeg kunne kommet enda lenger om jeg hadde hatt lyst. Disse høye levlene er en tålmodighetstest, fordi en runde kan fort ta opp til 20 minutter.

 

Viktige tips:

- Thundergun er din beste venn

- Bruk strømfeller konstant etter lvl 25 - 30

- Aldri få panikk, kommer det en zombie mot deg, vent til han gir deg rom, eller skyt han med Thundergun

- Det er en bedre idè å gå enn å sprinte. Du roer deg ned og unngår å kræsje med en zombie.

- Bruk et våpen du kan kjøpe ammo til. Glem svære machineguns eller Famas. Raygun funker, men det er bedre med en standard SMG.

- ALDRI oppgrader den SMGen du har. Det virker fristende, men det vil ende med at du aldri får råd til å kjøpe mer ammo.

- Finn dine faste steder hvor du snur deg og skyter et par fire magasiner inn i zombiemengder.

 

 

Her er et bildebevis fra facebook som viser min lvl 43 runde. Jeg samlet sammen over 200 000 poeng, og brukte så og si alt sammen på ammo og strømfeller

 

http://bildr.no/view/765158

 

Jeg håper denne taktikken hjelper deg. Denne taktikken kan du ta med til multiplayer eller private match. Er du interessert i å spille med meg, så er jeg på jakt etter gode zombieslayere. Jeg har egentlig fått nok av å spille med folk som ikke vet hva som kreves for å spille dette spillet. Mine plattformer er PS3 og PC.

Endret av HailTheUser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...