Gå til innhold

HTC Desire lever sitt eget liv.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I juli fikk jeg en telefon av netcom der de ga meg en bra tilbud på HTC Desire som jeg slo til på.

Jeg hadde tidligere en iPhone 3G som jeg var meget fornøy med, men jeg våget å prøve ut Desire siden jeg har hørt og lest mye bra om den. Tross skepsis til HTC siden min tidligere Diamond touch som ikke var helt topp. Android fristet også veldig.

 

Først måtte jeg vente over 1 mnd. på at telefonen skulle komme inn på lager grunnet streik(?) hos produsenten. Hadde telefonen i under 2 uker før ting begynte å gå skeis. Telefonen slår seg av på 20-30% og vil ikke gå på. Den henger seg rett og slett i 'h boot' uten at jeg har holdt inne volum ned og power on.

Etter mye om og men fikk jeg tilsendt en returpose for å sende telefonen på service. Den første posen ble borte i posten.

Når jeg fikk tilbake telefonen 1. oktober fungerte den helt frem til søndag, da den igjen nådde 20-30% batteri. Samme problem som før jeg sendte telefonen på service. Har sendt mail til moobi for å forhøre meg om det gjennstående problemet, men jeg antar at jeg må sende den inn nok en gang.

 

Det er nå 3 mnd siden jeg fikk tilbudet av Netcom og jeg sitter enda uten fungerende telefon. Det er bare rett og slett leit og frustrerende. Og er det ikke slik at en telefon må inn på 3 reparasjoner for samme feil før man får ny telefon?

 

Har søkt litt rundt på google etter dette problemet, men det som kommer frem er personer med modifisert firmware. Noe jeg ikke har.

Finnes det noen løsning på dette problemet eller har jeg rett og slett fått en mandags-telefon? Telefonen ble visst testet og godkjent på verkstedet.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

I juli fikk jeg en telefon av netcom der de ga meg en bra tilbud på HTC Desire som jeg slo til på.

Jeg hadde tidligere en iPhone 3G som jeg var meget fornøy med, men jeg våget å prøve ut Desire siden jeg har hørt og lest mye bra om den. Tross skepsis til HTC siden min tidligere Diamond touch som ikke var helt topp. Android fristet også veldig.

 

Først måtte jeg vente over 1 mnd. på at telefonen skulle komme inn på lager grunnet streik(?) hos produsenten. Hadde telefonen i under 2 uker før ting begynte å gå skeis. Telefonen slår seg av på 20-30% og vil ikke gå på. Den henger seg rett og slett i 'h boot' uten at jeg har holdt inne volum ned og power on.

Etter mye om og men fikk jeg tilsendt en returpose for å sende telefonen på service. Den første posen ble borte i posten.

Når jeg fikk tilbake telefonen 1. oktober fungerte den helt frem til søndag, da den igjen nådde 20-30% batteri. Samme problem som før jeg sendte telefonen på service. Har sendt mail til moobi for å forhøre meg om det gjennstående problemet, men jeg antar at jeg må sende den inn nok en gang.

 

Det er nå 3 mnd siden jeg fikk tilbudet av Netcom og jeg sitter enda uten fungerende telefon. Det er bare rett og slett leit og frustrerende. Og er det ikke slik at en telefon må inn på 3 reparasjoner for samme feil før man får ny telefon?

 

Har søkt litt rundt på google etter dette problemet, men det som kommer frem er personer med modifisert firmware. Noe jeg ikke har.

Finnes det noen løsning på dette problemet eller har jeg rett og slett fått en mandags-telefon? Telefonen ble visst testet og godkjent på verkstedet.

Du har nå rett til å få ombyttet telefonen dvs. få en ny telefon. Ta kontakt med din leverandør eller Deltaservice på Kongsberg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...