Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BO kommer med 3d for PS3. Virkelig lynfra klar himmel for min del. Var ikke klar over at de prøvde å lage det i 3d engang. Kjempe nyhet for dere med 3D TV. Skal visst se veldig bra ut. Eneste negative jeg så var at de ikke klarer å holde 60FPS, slik COD spillene til IW alltid gjør.

 

Absolutt ein positiv overraskelse for dei med 3D-tv (alle tre :p). Neppe spesielt bra for multiplayer, men single player kan sikkert vere morosamt i 3D :)

 

Og det er vel ikkje veldig overraskande at 60 fps utgår, det hadde nok gått veldig mykje utover oppløysning og detaljar om dei skulle køyrd 3D i 60 fps. MW2 køyrer vel 600p på konsollar, dei vil neppe ofre oppløysninga meir enn nødvendig sidan den allereie er noko lav.

Endret av Einride
Lenke til kommentar

 

Var vanskelig å lese utfra eurogamer artikkelen. De nevner aldri hvilke(n) konsoll(er) det gjelder, men fanen i nettleseren min sier "Call of 3d playstation 3 interview".

Etter litt graving kan det jo se ut som dette gjelder alle platformer.

Fra Cod hjemmesiden

Xbox 360 users need a television that supports a “side by side” 3D mode. PlayStation 3 users need a television that supports a “top-bottom” or “over-under” 3D mode. PC users need a monitor that supports Nvidia 3D Vision 3D technology.
Lenke til kommentar

 

Var vanskelig å lese utfra eurogamer artikkelen. De nevner aldri hvilke(n) konsoll(er) det gjelder, men fanen i nettleseren min sier "Call of 3d playstation 3 interview".

Etter litt graving kan det jo se ut som dette gjelder alle platformer.

Fra Cod hjemmesiden

Xbox 360 users need a television that supports a “side by side” 3D mode. PlayStation 3 users need a television that supports a “top-bottom” or “over-under” 3D mode. PC users need a monitor that supports Nvidia 3D Vision 3D technology.

 

Side by side mode? hva er det på godt norsk? :p

 

har lurt litt på om jeg skal kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600093

 

Ser ikke noe om "side by side" 3d mode på beskrivelsen.

 

Har bestilt til 360.

Lenke til kommentar

 

Var vanskelig å lese utfra eurogamer artikkelen. De nevner aldri hvilke(n) konsoll(er) det gjelder, men fanen i nettleseren min sier "Call of 3d playstation 3 interview".

Etter litt graving kan det jo se ut som dette gjelder alle platformer.

Fra Cod hjemmesiden

Xbox 360 users need a television that supports a “side by side” 3D mode. PlayStation 3 users need a television that supports a “top-bottom” or “over-under” 3D mode. PC users need a monitor that supports Nvidia 3D Vision 3D technology.

 

Side by side mode? hva er det på godt norsk? :p

 

har lurt litt på om jeg skal kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600093

 

Ser ikke noe om "side by side" 3d mode på beskrivelsen.

 

Har bestilt til 360.

 

Har selv en samsung 40" lcd 3D tv. På den kan du velge mellom "side by side 3d", og "over under 3d". Er vel bare 2 forskjellige måter å lage 3d bilder på. Blir spennende å teste COD i 3d, og se om det er noe bra =)

Endret av karlif
Lenke til kommentar

Eg undrast om 3D speling, eller stereoskopisk speling vil presentere noko særs fordel eller bakdel når det gjeld online kompetitiv speling. Kan bli spanande å følge med på.

 

Skal sikkert ha meg ein 3D-tv ein gong sjølv - men har gjort for vane å alder kjøpe 1. generasjon av slike teknologiske utbrot. I mi erfaring lønar deg seg ofte å vente til teknologien har fått skikkeleg fotfeste, og god utbreiing.

 

Edit: Synes å ha lese at dei ikkje vil klare å pushe ut 60 bilete i sekundet ved stereoskopisk speling. For meg er det ein bakdel. Men er sikkert vannvittig tøft viss det er gjort ordentleg.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva fordelen med 3D skal være, annet enn at kanskje spillopplevelsen vil gi litt bedre innlevelse. Ift. konkurransespilling kan jeg ikke se noen fordeler, men heller ulemper. Lavere FPS er jo en ting (for de som insisterer), men kanskje det også gjør noe med perspektiv og fokus? Tenker på ting som er nærme kontra ting som er langt unna. Spotta skarpskyttere, f. eks?

Lenke til kommentar

Jeg liker som regel ny teknologi å alt det der. Å jeg er alltid først i vennegjengen til og kjøpe det. Men 3D har jeg ikke fått helt sansen for. Det er slitsomt og se på, du må bruke briller. Å selve bildeopplevelsen (Kvaliteten) blir så mørk og dårlig.

 

Ja, jeg så på Avatar 3D å fikk hakeslepp. Men å sitte slik en helg hadde gjort meg gal til slutt...

Lenke til kommentar

Skal ikke 3D-funksjonen i Black Ops bare gjelde Spec Ops/offline multiplayer/singleplayer? Hvis jeg ikke tar helt feil vil den ikke fungere i vanlig MP. (husker ikke kilde, godt mulig jeg surrer)

 

Kunne vel så og si skrevet Bare Ban sitt innlegg selv, for at jeg skal gå for 3D må vel standarden bli til en brilleløs 3D-opplevelse.

Lenke til kommentar

Eg såg forøvrig "The Last Airbender" i 3D - og det må væra noko av det største søppelet nokon gong. Makan til påklistra drit skal ein leite lenge etter. Det fungerar sikkert heilt sjefs i filmar som til dømes Avatar. Men, det var berre skikkeleg dårleg i Airbender. Det øydela heile film-opplevinga mi, og gav meg vondt i hovudet.

 

Så viss 3D-tv'ar framleis finnes om 1,5-2 år, så skal eg vurdere det. Eg skal ikkje ha noko flavour of the month.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Optimus Trasti her. De siste filmene som har blir "3D-over-natta", f. eks. The last airbender og Clash of the titans, tilbyr ikke noe mer for seerne enn de vanlige utgavene, annet enn pålagte tøysebriller og slitsomt fokus.

 

Filmer som har blitt laget rundt 3D-teknologien er jo fortsatt imponerende. Avatar var bra, men jeg hadde nok ikke klart å se på det en helg, f. eks.. Heeell no, faktisk.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Optimus Trasti her. De siste filmene som har blir "3D-over-natta", f. eks. The last airbender og Clash of the titans, tilbyr ikke noe mer for seerne enn de vanlige utgavene, annet enn pålagte tøysebriller og slitsomt fokus.

 

Filmer som har blitt laget rundt 3D-teknologien er jo fortsatt imponerende. Avatar var bra, men jeg hadde nok ikke klart å se på det en helg, f. eks.. Heeell no, faktisk.

 

Må vel mer enn 3d til for at en nyere M. Night Shamamamamamalan film skal bli en bra opplevelse. Har enda ikke kommet over The Happening. Hvem er det som finansierer denne tullingen.

 

Anyways, er helt enig med Fekene. 3D er uaktuelt før de får det til uten briller.

Og jo 3D i BO fungerer i alle modene. Treyarch sa at hvis de ikke kunne få det til å fungere i alle gamemodes ville de droppet det.

Lenke til kommentar

Mykje ny tøff footage frå Black Ops:

 

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/106?ch=1&sd=0

Mykje info frå både SP og MP. Gledar meg!

 

Må vel mer enn 3d til for at en nyere M. Night Shamamamamamalan film skal bli en bra opplevelse. Har enda ikke kommet over The Happening. Hvem er det som finansierer denne tullingen.

+1. Lo godt av denne!

Edit: Trur forøvrig at det mystiske namnet hans lurar folk til å tru at han er ein film-shaman. Noko han dog, ikkje er.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...