mobilen.no Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Vi fikk prøve HTC Desire Z Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg er spent på om tastaturet funker bra i praksis. HTC har (dessverre?) lagt talltastene på øverste bokstavrad, og det funket ihvertfall dårlig på HTC S730. Touch Pro har egne talltaster over qwerty-delen, og det fungerer meget bra.
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hæ?? Er det tregere prosessor enn på vanlig desire? Men for pokker da, jeg som trodde denne ville ha alt jeg trenger.. Er den merkbart tregere enn 1ghz prosessoren?
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hmmm, denne ser rå ut. Men vekta bekymrer meg litt, er jo tyngre enn noe annet jeg har hatt de siste åra..
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 "Åpningsmekanismen er trang, og du må øve inn en egen teknikk om du vil åpne telefonen med en hånd" VS ITAVISEN: Den eneste bekymringen er at systemet for å skyve ut tastene er noe løst, og virker til å åpne seg bare du puster på telefonen. HVA STEMMER?
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Prosessoren som er i Desire Z er faktisk bedre enn Snapdragon-prosessoren som er i den originale Desire'n, selv om den er på "kun" 800 MHz. Den gir langt bedre grafikk på telefonen, og den er minst like rask (bekreftet av Qualcomm)
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Det står at prisen på telefonen vil komme på ca 5000,- Er dette prisen på telefonen uten abonnement?
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 har HTC desire Z nå. bestillt fra 5 dager siden fik den i dag fra Expansys.no den er kul .
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Og om man skulle trenge mere oomph, er visst ikke noe pes og klokke cpu'n opp til 1.4 ghz også fra stock 800mhz, dog stock klokkefrekvens har visst blåst desire sin 1Ghz av banen i ytelses tester. Har ikke helt verifisert det enda men virker som om noen har klokka den opp til 2Ghz også (desire z) selv tenker jeg stock holder for desire z og siden den er en mere effektiv cpu og kan gå på lavere frekvens er det bedre batteritid på selve mobilen iforhold til desire
Anbefalte innlegg