Gå til innhold

TG11 Gamer.no rekke?


Anbefalte innlegg

Så jeg tenkte at vi kanskje skulle sette opp en liten rekke / gruppe på TG, og mens jeg tenkte på dette har jeg fått med noen venner, og i tillegg fått med noen folk fra Facepunch Forums.

 

Jeg har laget en liten liste med setekart, og hvis noen har lyst til å bli med oss er det bare å si ifra.

 

Dersom dere er en gruppe på flere folk kan vi godt skvise inn alle sammen.

 

Seteplass kommer selvfølgelig til å bli annerledes når vi får valgt det på TG, så de seteplassene som er her nå er bare for vår egen skyld enn så lenge.

 

Fordeler med å være mange er selvfølgelig at vi kan finne plass tidlig, så hvis vi blir mange nok er det nok ikke usannsynlig at en av oss muligens blir sittende på plass 13:37 (eller 37:13).

 

Post her om dere vil bli med, og si både kallenavn og fornavn, pluss ønsket seteplass (det er muligheter for å flytte på de som allerede er plassert, dersom de godtar).

 

Liste + setekart:

 

FaceGamer.png

 

 

Yess. Hadde vært fint å få til noe her :D

 

Btw: poster tidlig for å få god nok tid til å organisere.

 

Blir det nok folk bestiller vi kanskje noen sånne:

 

howboutdat.PNG

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

En venn og meg selv hadde planlagt å dra, og kunne tenkt oss å være med på dette. Vi har ikke fått billetter enda, men tror vi skal få snart (men det er han som har kontroll på det).

 

Han heter Tor Martin til fornavn, og har kallenavn Tor-M her på forumet. Jeg kalles altså ShampooMacTavish, men ville foretrukket å ikke si navnet mitt annet enn på PM.

Lenke til kommentar

En venn og meg selv hadde planlagt å dra, og kunne tenkt oss å være med på dette. Vi har ikke fått billetter enda, men tror vi skal få snart (men det er han som har kontroll på det).

 

Han heter Tor Martin til fornavn, og har kallenavn Tor-M her på forumet. Jeg kalles altså ShampooMacTavish, men ville foretrukket å ikke si navnet mitt annet enn på PM.

 

Legge LooperNor til som seater på geekevents når dere får tak i billetter, så ornar jeg plasser til dere.

 

LooperNor på Steam også, om dere vil ha meg der. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg å Shampoo billetter da xD Da er det bare å starte å planlegge hylla som tven skal stå i xD Skal ha med meg PS3 Å Tv tenkte jeg:P

 

TM

 

 

Edit: For å slippe dobbelpost xD Men hvor mange har planer om å sitte her a? er det bare oss 3 nå?:p

 

 

TM

Endret av Tor-M
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Seatingen åpner den 16. mars for grupper på 7 eller mer, og 18. mars for resten.

 

De som skal sitte med oss (akkurat nå er det tre av mine kompiser og ingen fra Gamer.no) må legge meg til som seater på geekevents. Søk på LooperNor eller Jan Ole Åkerholm.

 

seatmap.png

 

Tenker kanskje sone 3 er greiest med tanke på avstand til scenen og lyd osv...

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...