Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppstarts problemer


Anbefalte innlegg

Hei! Dette problemet begynte for ca 1 1/2 måned sia. Har ikke fått gjort noe med det pga jeg har vært borte fra dataen.

 

Men det har seg sånn at oppstarten går helt fint fram til den begynner å laste skrivebordet. Bakgrunnbildet jeg bruker kommer opp men så stopper den (musa kan jeg forsatt fint bruke) og forsetter rundt 3-4-5 min senere (ekke sikker), og da funker det fint igjen.

Hørs ikke ut som den jobber under tia.

 

Til nå så har jeg trøkka på CTRL-ALT-DELETE og logga av igjen for så logga på igjen som har fiksa problemet mitt. Men det er jo litt plagsomt da. <_<

 

Har skrudd av der man trykker på navnet sitt og så går videre, så den skal komme rett inn.

Bruker windows xp

AVG hakke fonne noen virus.

Har også Zone Alarm Free.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke husker feil så er det slik jeg fant der fram: Høyreklikke på oppgavelinjen. Velg egenskaper. Velg start meny. Trykk på tilpass. Avansert. Sett administrativ verktøy for systemet til å være i start og program-menyen. Trykk på start og finn administrative verktøy der. Trykk på hendelsesliste. Ta en omstart og se om det står noe der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen! hadde nesten glemt denne jeg   :p Men det greiene var innpå kontrollpanel - administrative verktøy - hendelseliste.

 

Og der er det 2 kryss som jeg har tatt og googla.. fikk ikke noen fornuftig svar da...

 

 

 

 

Men på dem står det: (alt ekke tatt med)

 

Tjenesten 364E6 kan ikke startes på grunn av følgende feil:

Systemet finner ikke angitt fil.

 

Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft....ink/events.asp. (dette er IKKE en link, kommer opp i xp hjelp greiene) (står at den ikke vet)

 

 

Hendelse id på denne er 7000

 

-----------------

 

Tjenesten TabletService hang under oppstart.

 

Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft....ink/events.asp. (dette er IKKE en link, kommer opp i xp hjelp greiene) (står at den ikke vet)

 

 

Hendelse ID: 7022

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...