Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette diskuteres mye i Dragon Age tråden, Synes det bør holde med én tråd.

Jeg lagde denne før de begynte å diskuteres DA2 der, og siden det var et nytt spill tenkte jeg ny topic. OG jeg skrev også i den andre topicen når jeg fant ut at alt av DA sku der at denne kunne "merges" inn i den, viss det gikk ann.

 

Vennligst følg litt med når du skal skrive noe.

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert førsteposten på Dragon Age posten. Gjorde den om fra DA: Origins til bare Dragon Age og har satt opp all nødvendig informasjon om DA2 :) Forresten så hvis du vil ha en egen tråd så skulle du postet denne under "Generell Spilldiskusjon" ettersom spillet kommer til både konsoll og pc.

 

Synd det blir dummet ned for å passe en større spillerskare. "mer action-preget og dynamisk kamp"

 

Den "dynamiske" kampen kommer bare på konsoll. Pc-versjonen sin kamp forblir den samme.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert førsteposten på Dragon Age posten. Gjorde den om fra DA: Origins til bare Dragon Age og har satt opp all nødvendig informasjon om DA2 :) Forresten så hvis du vil ha en egen tråd så skulle du postet denne under "Generell Spilldiskusjon" ettersom spillet kommer til både konsoll og pc.

 

Synd det blir dummet ned for å passe en større spillerskare. "mer action-preget og dynamisk kamp"

 

Den "dynamiske" kampen kommer bare på konsoll. Pc-versjonen sin kamp forblir den samme.

Ja jeg merket at det var på feil plass, men er vel mulig for mods å flytte topics som er plasert feil? Anyway, nå som du har opptadert den topicen til å være om alt mulig dragon age (som er supert) så er det vel bare å få lukka denne her =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...