Gå til innhold

XBOX Slim

Anbefalte innlegg

Skrevet

EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der.

Noen som kan hjelpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre på EB om de er villige til å la deg kopiere over i butikken?

Skal vel ikke se bort ifra at de kanskje har en xbox på pauserommet?

Spurte om det. De var ikke keen...You bastards, you killed...my purchase

Skrevet

EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der.

Noen som kan hjelpe ?

Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer.

Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye.

Lisensoverføring:

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

• 3 uker senere...
Skrevet

Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer.

Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye.

Lisensoverføring:

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

Å overføre lisensar er kun naudsynt dersom du har behov for å benytte materialet offline.
Skrevet

Eller dersom andre gamertags skal benytte materialet på Xboxen. Så lenge du er logga på boksen med same gamertag som kjøpte materialet kan du spele det på kva som helst boks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...