Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Man får best treningsresultat hvis man tar noe sukkerholdig rett før trening mener nå jeg, og jeg tror også at hold kan trenes bort, har selv trent det bort, det gjelder å ikke gi etter med å stoppe treningen hvis du får det, det er jo ikke farlig. :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kjapt skulle dele en gladhistorie og et treningstips. Jeg slet selv med store problemer med sting, og var innom mange behandlere uten resultater. Uansett hva jeg gjorde kjentes det nesten alltid ut som om innvollene mine var på vei ut av kroppen.

 

En av teoriene om sting går på at magemusklene rett og slett ikke tåler slagene under løp. Jeg bestemte meg derfor i forfjor i desember for å teste ut denne teorien og begynte å ta øvelser for magemusklene hver kveld. Dette har jeg fortsatt med, jeg startet med kun rette sit-ups, nå tar jeg rette sit-ups med beina opp og skrå sit-ups til begge sider.

 

Resultatene er overveldende! Allerede i fjor, etter et halvt år med disse øvelsene, var jeg bedre, men i år er det helt fantastisk. Jeg har ikke hatt hold en eneste gang hele sesongen, og nå kan jeg både spise og drikke underveis!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...