Gå til innhold

Her får du kjøpt Android-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde linken på min hero (android 2.1) fikk feilmelding da jeg prøvde å aksessere siden: For mange viderekoblinger. Bruker OneCall...

 

Det hørtes ut som den samme feilmeldingen jeg fikk først.. Men det virket neste gang jeg prøvde. :o

 

Kan være det er forskjell fra operatør til operatør, dessverre..

Lenke til kommentar

Min løsning inntil videre er å holde meg til iPhone (og dermed Apple App Store).

 

Så snart Google får skikkelig orden på Android Market, både med tanke på en skikkelig betalingsløsning for oss nordmenn og at de må få på plass en langt bedre kvalitets- og sikkerhetskontroll av hva folk får lov til å legge ut der, kan Android bli aktuelt for min del.

 

Å kjøpe og laste ned apps direkte fra utviklerne eller andre steder blir jo det samme håpløse opplegget som man slet med før Apple snudde mobilmarkedet med sin App Store. Jeg vil ha ENKEL og TRYGG tilgang til både gratis- og betalingsapps, og der feiler Android miserabelt - foreløpig. Men jeg venter i spenning på hva de eventuelt gjør for å forbedre situasjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

seff måtte noen bruke apple app store som eksempel...hehe elsket sync mulighetene på app store..NOT

 

Akkurat gått over fra apple til galaxy s og er mer fornøyd enn jeg har vært på lenge, nå får jeg faktisk lov til å se ting jeg vil se på uten å få den teite lille blå kuben og eclaire virker utmerket. Gleder meg til Froyo for å se eventuelle forbedringer :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...